Sistem de parcare montat la Hexagon Office – un nou proiect realizat de KADRA
Sistem de parcare montat la Hexagon Office – inginerii KADRA din linia de business specializată în managementul sistemelor de parcare au finalizat recent un nou proiect, pentru Hexagon Office, unul dintre cele mai mari complexuri de clădiri de birouri din Cluj-Napoca.
Hexagon Office a devenit un reper business & lifestyle pentru Cluj-Napoca, îmbinând tehnologia, sustenabilitatea și echilibru sănătos de work & living.
Soluția implementată de inginerii KADRA o reprezintă un sistem de parcare cu acces pe bază de tichet și camere LPR.
De ce a ales beneficiarul Hexagon Office acest Sistem de parcare?
Acest sistem de parcare montat la Hexagon Office reprezintă o soluție complexă, proiectată de inginerii KADRA pentru a asigura accesul automatizat și controlat în clădirea de birouri și care, nu doar că optimizează fluxul auto, dar oferă și avantaje financiare beneficiarului, prin amortizarea investiției.
Acest sistem de parcare include configurare și monitorizare intrări/ieșiri și permite gestionarea optimă a conexiunilor de alimentare, comunicare date și securitate. Specialiștii KADRA au oferit beneficiarului atât consiliere, implementare, cât și suport.
Locurile de parcare sunt destinate abonaților, iar accesul acestora se face pe baza numărului de înmatriculare. Pentru o mai bună experiență oferită utilizatorilor sistemului de parcare, plata taxei de parcare se face la case automate, care sunt special echipate pentru achitarea doar cu card bancar chip&pin, contactless, Smartphone cu NFC sau smartwatch. Este o modalitate deosebit de facilă pentru utilizator, pe care KADRA a introdus-o în premieră, pe piața sistemelor de parcare, în România, pentru a nu mai fi nevoit clientul să aibă în permanență bani cash pentru a achita taxa de parcare.
Cum funcționează un Sistem de Parcare KADRA?
De peste 27 de ani, KADRA implementează sisteme automate de management al parcărilor, utilizate atât pentru vizitatori, cât și pentru abonați.
Primul echipament component este constituit din panouri de informare, prin care se afișează clienților dumneavoastră numărul de locuri libere.
Sistemul de management al parcărilor este alcătuit și din terminate de intrare și terminare de ieșire, cu echipare în funcție de tipurile de acces ale proiectului, cu video ghid ilustrativ pentru îndrumarea clienților parcării.
De asemenea, un sistem de parcare KADRA dispune de un echipament de detecție pentru a depista apariția vehiculelor și a, evita, astfel, închiderea barierei la trecerea unui autovehicul.
Gestionarea accesului și încasările pentru vizitatori și abonați se face cu ajutorul unui software specializat.
Plata se face atât cash, cât și cu ajutorul cardului, telefonului mobil inteligent sau a smartwatch-ului.
KADRA a lansat, în premieră pentru piața din România, opțiunea achitării taxei de parcare la casele automate cu card bancar chip&pin și contactless, precum și cu ajutorul cu ajutorul smartphone-ului cu NFC și a smartwatch-ului.
Sistemele de management al parcărilor KADRA sunt deosebit de intuitive și ușor de folosit, iar printre principalele opțiuni pe care le oferă clienților, putem enumera:
- Permit eliberarea de rest în numerar (monede și bancnote) și recircularea monedelor și bancnotelor
- Permit plata la operator printr-o soluție integrată cu casă de marcat fiscală
- Soluție generare rapoarte și statistici de funcționare
- Permit asistență și monitorizare de la distanță
- Permit integrarea cu sistemele alarmă la incendiu
- Soluția KADRA: Producător: Green Center (Cehia)
Pentru mai multe detalii despre soluțiile de management al parcărilor KADRA, vă invităm să accesați secțiunea dedicată.
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!