Forbes România scrie despre lansarea noii identități KADRA

Noul model de business al companiei KADRA este în atenția media, încă de la lansare, site-ul de business Forbes România alocând un amplu material despre transformarea companiei noastre și lansarea noii identități vizuale.

FORBES ROMANIA scrie despre KADRA

Evoluția într-un nou model de business este un proces firesc, organic, prin care vom oferi clienților soluții de inginerie de acces integrate și inovatoare, într-o lume aflată în continuă dezvoltare.

În viața oricărei organizații, vine un moment al maturizării, al așezării pe bazele solide ale experienței acumulate, al evoluției. Astfel, în urma unui consistent proces de analiză, la 27 de ani de la înființare, compania KADRA se reinventează, profesionalizându-și afacerea în cele mai mici amănunte. Cu această ocazie, ne-am schimbat și identitatea vizuală.

Site-ul Forbes salută această inițiativă a companiei KADRA, prin care ne pregătim să devenim lider de piață și să oferim clienților o soluție integrată, în ariile în care ne-am specializat, fără, însă, a pierde beneficiile serviciilor noastre, specializate în fiecare domeniu de aplicare.

Mulțumim, Forbes România, pentru acest material despre relansarea identității companiei noastre!

Articolul Forbes despre lansarea noului model de business și a noii identități vizuale KADRA poate fi citit Aici!

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *