Despre noua identitate KADRA, în Monitorul de Cluj

Povestea KADRA a început, în 1993, în Cluj–Napoca, iar astăzi, la 25 de ani de la înființare, relansarea identității de brand a fost primită cu același entuziasm de către site-urile și publicațiile media din Ardeal, printre care amintim Monitorul de Cluj, Transilvania Business sau Produs în Ardeal.

Despre noua identitate KADRA, în Monitorul de Cluj

Monitorul de Cluj a abordat pe larg lansarea noului model de business și a noii identități vizuale KADRA. Știrea aduce în atenția cititorilor evoluția companiei noastre care, de peste 25 de ani, aduce în România inovația în sistemele de acces, indiferent că este vorba ce soluții de automatizare a ușilor, porților, ferestrelor, de soluții profesionale de sisteme de acces moderne pentru domeniul industrial și pentru clienții rezidențiali ori de sisteme de management al parcărilor.

După 25 de ani de proiecte și experiență pentru sute de clienți și o echipă formată din peste 90 de profesioniști, în cele 4 puncte de lucru (Bacău, București, Cluj-Napoca și Timișoara), KADRA a lansat un nou model de business, prin care oferim clienților o soluție complexă și integrată în ariile în care ne-am specializat.

Așa cum a declarat și Andreea Strugaru, Managing Partner KADRA, pentru Monitorul de Cluj: “suntem o companie de ingineri care, după 25 de ani de existență, am decis să facem un upgrade organizațional al afacerii. Astfel, din acest an, vom integra toate diviziile de activitate într-un singur proces de business, care va funcționa sinergic”.

Mulțumim, Monitorul de Cluj, pentru această știre despre lansarea noii identități KADRA, care este, de astăzi, cupola sub care adunăm cele mai inovatoare soluții de inginerie de acces, o echipă de profesioniști și integratori de sisteme de management al accesului automatizat și 25 de ani de experineță.

Articolul din Monitorul de Cluj despre lansarea noului model de business și a noii identități vizuale KADRA poate fi citit Aici!

De asemenea, vă invităm să citiți știrile despre lansarea noii identități KADRA apărute în: Transilvania Business Magazine  și Produs în Ardeal.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *