Departamentul nostru de Operațiuni are nevoie de forțe noi!
Căutăm colegi simpatici, veseli, dornici să acumuleze noi cunoștințe și să dea curs unor noi provocări în gestionarea transportului soluțiilor noastre de la furnizori și ulterior către clienți. Acest rol este potrivit pentru tine dacă ai 1-3 ani de experiență în domeniul organizării transportului și studii superioare economice.
Competențe și cunoștințe:
- Cunoştinţe operare PC – pachetul MS Office nivel mediu;
- Limba engleză nivel mediu (limba italiană reprezintă un avantaj);
- Foarte bune competențe de organizare;
- Foarte bune competențe de comunicare;
- Bună capacitate de analiză a datelor.
Responsabilități:
- Planifică și organizează activitățile legate de transport intern și extern;
- Programează și optimizează rutele de transport;
- Negociază și eficientizează costurile legate de transport;
- Gestionează comunicarea internă și externă legată de activitățile de transport;
- Reprezintă firma în relația cu autoritățile vamale și comisionarii vamali;
- Controlează activitățile de transport, inclusiv pe partea de curierat;
- Efectuează analize ale procesului de transport pentru a propune îmbunătățiri;
- Solicită în mod regulat oferte, se informează legat de evoluțiile de pe piața de transport pentru a se asigura că semnarea cotațiilor/contractelor sunt în cele mai bune condiții comerciale posibile pentru companie;
- Gestionează parcul auto intern.