La KADRA deschidem porțile pentru noi talente!
Suntem o echipă faină, oameni pasionați de noutățile în domeniul soluțiilor de acces automatizat, puși pe fapte mari și cu „mânecile suflecate”. Rezolvăm cele mai complicate provocări ale automatizării și managementului accesului auto și pietonal. Căutăm un om la fel ca noi, care să fie „ambasadorul” soluțiilor CAME în piața din România.
CAME este un consacrat producător de automatizări de porți. Încă din anii 70 s-a impus în Italia și apoi pe plan european și mondial prin soluțiile robuste, foarte fiabile și caracterizate de simplitate în montaj și utilizare. Brandul este prezent în România prin parteneriatul exclusiv dintre KADRA și CAME SpA.
Gama de produse CAME curpinde: turnicheți, automatizări porți batante, automatizări porți glisante, bariere, automatizări pentru uși industriale, cele mai fiabile motoare pentru uși de garaj și soluții robuste pentru gestiunea locurilor de parcare și soluții de control acces.
Te vei bucura de succes în acest rol dacă ai foarte bune abilități de comunicare, dacă îți iei energia din interacțiunile cu o categorie diversă de oameni, dacă îți poți organiza și prioritiza activitatea, dacă abilitățile tehnice nu-ți sunt străine și ești motivat/ă de provocările pe care le aduce deschiderea de noi drumuri în business. De asemni este foarte important sa fii dispus la deplasari in toata tara atunci cand e nevoie sa ajungi la un client sau potential client.
Cunoștinșe și abilități necesare:
- Experiență de minimum 2 ani în vânzări consultative/B2B;
- Abilități de comunicare și negociere;
- Esti motivat de rezultate;
- Foarte bune abilități de organizare și planificare;
- Capacitate de a acumula, interpreta și transmite date tehnice;
- Cunoștințe de limba engleză;
- Cunoștințe de operare PC (pachetul Microsoft Office);
- Permis de conducere categoria B;
- Disponibilitate pentru deplasări pe aria de responsabilitate (cca 80% din timp);
- Cunoașterea pieței de vânzare de soluții în domeniul construcțiilor.
Responsabilități:
- Prezentarea și promovarea produselor comercializate în conformitate cu standardele și politica comercială a companiei;
- Identificarea de noi clienți în vederea construirii portofoliului;
- Construieste si dezvolta portofoliu de clienti integratori de curenti slabi;
- Prospectarea pieței de profil atât din perspectiva potențialilor clienți cât și din perspectiva concurenței;
- Încheierea contractelor respectând politica de vânzare a firmei;
- Realizarea obiectivelor lunare, trimestriale și anuale de vânzări;
- Completarea raportului de activitate;
- Participarea la realizarea strategiei de creştere a vânzărilor;
- Urmărirea bunei derulări a contractelor până la încasare;
- Propunerea de oportunități de dezvoltare a zonei de activități.
Ce oferim:
- Satisfacția unui rol de pionierat: vei deschide noi drumuri și oportunități de business, coupându-te direct de notorietatea solutiilor CAME, în România;
- Vei avea ocazia să îți stabilești vizite și întâlniri cu persoanele de influență în domeniul construcțiilor a companiilor mari de integratori de curenți slabi.
- Nu te vei lovi de constrângeri de zonă: îți vei putea dezvolta rețeaua de parteneri la nivel național;
- Prin soluțiile inovative de acces CAME si un portofoliu de produse în continuă dezvoltare, vei avea satisfacția de a contribui considerabil la crearea unei experiențe ale utilizatorilor mai sigure și confortabile în spațiile urbane, rezidențiale, comerciale și de agrement, destinate publicului din România.