La KADRA deschidem porțile pentru noi talente!
Suntem o echipă faină, oameni pasionați de noutățile în domeniul soluțiilor de acces automatizat, puși pe fapte mari și cu „mânecile suflecate”. Rezolvăm cele mai complicate provocări ale automatizării și managementului accesului auto și pietonal. Suntem în căutarea uni coleg sau a unei colege care să se alăture echipei noastre și să susțină procesul de ofertare.
Aplică dacă ești pasionat de domeniul construcțiilor și ai:
- Studii tehnice absolvite;
- Experiență de lucru în ofertare produse tehnice;
- Experiență de lucru pe planuri de proiect;
- Experiență de lucru în AutoCad;
- Bune abilități de comunicare;
- Capacitate bună de organizare si prioritizare;
- Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu.
Descrierea jobului:
- Oferire de suport tehnic către echipa de vânzări;
- Susținerea ofertei tehnico-comerciale către client;
- Oferire sprijin administrativ către echipa de vânzări în ce privește gestionarea relației cu clienții (prin introducere si prelucrare date în sistemele de operare internă);
- Colaborare cu furnizorii externi în vederea soluționării proiectelor complexe;
- Redactarea ofertelor tehnico-comerciale;
- Întocmirea contractelor de vânzare și a anexelor necesare;
- Întocmirea dosarului de documentație aferent proiectului, conform legislației în vigoare;
- Participare la negocieri împreună cu titularul de contract, la nevoie;
- Realizarea vizitelor pe șantier pentru clarificarea datelor proiectului, după caz;
- Oferirea de consultanță tehnică în legătură cu produsele KADRA, în funcție de nevoile
și solicitările clientului.
Beneficii:
- Răsplătim eforturile depuse, prin urmare ai posibilitatea de a câștiga un salariu pe măsura implicării față de obiectivele setate;
- Bonus de performanță;
- Colegi care îți oferă suport constant pentru a te dezvolta și a-ți crește abilitățile.