Usi Medicale Tormed instalate de KADRA pentru Spitalului Municipal Orșova
Soluțiile KADRA pentru Spitale
Soluțiile KADRA pentru Spitale
Spitalul Municipal din Orșova a trecut printr-un proces de renovare amplu iar de curând a fost inaugurată o secție de medicină internă la standarde europene, alte secții trecând și ele prin procese de reabilitare cu scopul de a crea condiții optime pentru realizarea actului medical, de a spori siguranța și confortul pacienților și echipei medicale.
KADRA a participat la acest proiect ambițios, propunând o soluție de acces sigură și curată: ușile medicale. Printre acestea se numără ușile culisante și batante Tormed, prevăzute cu „clear wave”, sistem de deschidere automat care nu necesită atingere, respectându-se astfel rigorile sanitare care să diminueze riscurile de contaminare.
Începute în perioada pandemiei, lucrările de modernizare a trei dintre secțiile și compartimentele unității sanitare au fost finalizate de curând. Tot în urma acestei reabilitări, a fost înființat un compartiment nou, cel de diabet și boli de nutriție. 760.000 de lei a fost valoarea investiției suportate din bugetul spitalului și din sponsorizări.
Inaugurată pe 18 iunie, Secția de Medicină Internă din cadrul Spitalului Orșova are un număr de 17 paturi. Pentru această secție modernă, echipa de ingineri KADRA a propus montarea de uși culisante în locul celor batante, o soluție mai bine adaptată configurației spațiului disponibil, care permite acces rapid și fără atingere. Ușile automate culisante sunt dotate cu hublou, astfel încât pacienții să poată fi supravegheați de la distanță, o facilitate care le asigură acestora un plus de confort și care înseamnă mai multă eficiență pentru echipa medicală.
Infecţiile intraspitalicesti se transmit cel mai uşor prin atingere. De aceea, uşile de salon Tormed au fost construite special pentru a preveni transmiterea infecţiilor nosocomiale, atât prin materialele folosite (suprafețe care pot fi dezinfectate des, fiind rezistente la substanțe specifice), prin structură (nu există zone de îmbinare sau denivelare care să permită acumularea de praf sau de mizerie) cât și prin design.
Provocarea pe care o aduce un astfel de proiect de reabilitare ține, pe de o parte, de identificarea soluțiilor de acces optime care să corespundă rigorilor de siguranță sanitară dar și constrângerilor legate de spațiul disponibil și de configurația acestuia (ținând cont de faptul că este vorba despre o construcție veche, unde intervențiile de reconfigurare sunt limitate).
Echipa KADRA, formată din ingineri, tehnicienii de montaj, alături de colegii de la aprovizionare, a lucrat concertat pentru a aduce și a instala cât mai rapid posibil soluțiile adecvate în noile secții ale spitalului. Astfel încât, un proiecte care ar fi durat în medie nouă săptămâni a fost finalizat în doar șapte săptămâni. Acesta este avantajul colaborării cu un furnizor integrat de soluții de acces automat: acesta pune la dispoziție toate resursele și o echipă extinsă și competentă care preia toate problemele și le rezolvă în timp record.