Sistem de acces și administrare fluxuri medicale
Soluția pentru gestionarea optimă a resurselor umane în unitățile medicale
Soluția pentru gestionarea optimă a resurselor umane în unitățile medicale
Gestionarea completă și corectă a prezenței personalului în cadrul unităților medicale de stat sau private include o varietate mare de acțiuni:
Aplicația, specializată în gestionarea resurselor umane ale unui spital sau unei clinici, poate reduce în mod semnificativ marjele de eroare, automatizând procesele de detectare, control și gestionare a datelor privind prezența și alocarea personalului medical.
Aplicația HRFlow permite angajaților să introducă justificări zilnice (documente justificative, concedii, ore suplimentare, absențe) și supervizorilor să le aprobe.
Se poate accesa din orice loc, în orice moment, de pe PC sau de pe tabletă și smartphone.
Îl puteți instala direct la sediul societății, utilizându-l în cloud sau bazându-vă pe securitatea unui centru de date pus la dispoziție de câtre furnizor.
Beneficiați de consultanță specializată pentru implementarea întregului proiect.
HR
Salarizare
Sistem integrat de control acces și pontaj
Gestionarea forței de muncă
K-Sal este o soluție software inovatoare pentru administrarea personalului şi calculul salariilor, care face posibilă reducerea considerabilă a timpilor de lucru și a erorilor.
Se pot gestiona complet automat toate aspectele contractuale, cele legate de zona asigurărilor sociale sau de cea fiscală.
K-Sal e simplu de utilizat și permite:
Soluția K-Access este o platformă unică, modulară și scalabilă care gestionează un întreg sistem integrat capabil să:
Sistemul de acces și administrare fluxuri medicale este cea mai performantă și completă platformă de pe piață care oferă o nouă viziune de organizare a resurselor umane atât de importante în orice activitate medicală.
Soluții care, create cu un limbaj unic de dezvoltare și în totalitate web-native, sunt conectate între ele pentru a oferi o experiență unică utilizatorului, pentru a facilita colaborarea în cadrul diverselor departamente ale unității medicale și a eficientiza procesele și costurile.