Căutăm un lider care să se alăture echipei KADRA Smart Mobility în misiunea sa de a reinventa spațiul urban și de a crea orașe inteligente.
La KADRA credem că oamenii au dreptul de a se mișca liber, confortabil și în siguranță, iar prin soluțiile noastre integrate de automatizare și management al accesului contribuim la construirea unei lumi care înțelege și respectă acest adevăr fundamental.
Prin urmare, căutăm colegi care să se alăture echipelor noastre și să le susțină procesele de extindere și să ne împărtășească viziunea asupra lumii.
Candidatul de succes:
- Candidatul potrivit va avea, în mod ideal, o experiență în direcția strategică a noilor afaceri și în câștigarea de contracte într-un mediu provocator, precum și în menținerea și dezvoltarea bazei de date existente a companiei. Este obligatoriu să fii un mare lider și să ai abilități extraordinare de a lucra cu oameni.
C aduci tu:
- Dorința de a viza și de a câștiga noi afaceri;
- Unitate și entuziasm pentru vânzări;
- O atitudine orientată spre rezultate;
- Putere dovedită în abilități de prezentare, negociere și vânzare;
- Determinarea de a îndeplini obiectivele de afaceri dificile;
- Bilanț de succes în noile vânzări B2B;
- Oferi cele mai înalte niveluri de asistență pentru clienți;
- Capacitatea de a opera proactiv, organizând și maximizând întâlnirile cu clienții potențiali și existenți;
- Un istoric de îndeplinire și depășire cu succes a obiectivelor de vânzări în sistemele de mobilitate inteligentă, orașe inteligente sau parcare ar fi un atribut.
Cerințe:
- Diplomă de licență sau experiență echivalentă în electrotehnică/telecomunicații/automatizări;
- 3 – 5 ani de experiență în dezvoltarea afacerii și conducerea unei echipe;
- Abilități puternice de comunicare și interpersonale;
- Unitate și entuziasm pentru vânzări;
- Cunoștințe și execuție a strategiilor și bugetelor de dezvoltare de succes;
- Cunoștințe ale abilităților de management al oamenilor.
Responsabilități:
- Cunoașterea completă a întregului ciclu de vânzări, de la generarea de clienți potențiali, până la cotație/licitare și închiderea vânzării;
- Identificarea clienților țintă pentru o nouă generare de afaceri;
- Dezvoltarea echipei și strategiilor de cont pentru a maximiza oportunitățile de vânzări;
- Capacitatea de a asigura utilizarea eficientă a timpului prin planificarea apelurilor și stabilirea obiectivelor este esențială.