CAME este un consacrat producător de automatizări de porţi, aflat în liga selecta a companiilor mondiale de top din domeniu. Încă din anii 70 s-a impus în Italia şi apoi pe plan european şi mondial prin soluţiile robuste, foarte fiabile şi caracterizate de simplitate în montaj şi utilizare. Brandul este prezent în România prin parteneriatul exclusiv dintre KADRA şi CAME SpA.
Gama de produse CAME curpinde: automatizări porţi batante (cu 12 modele standard de motoare în România), automatizări porţi glisante, bariere (în prezent CAME oferă cele mai lungi bariere automate din piaţa din România), automatizări pentru uşi industriale, cele mai fiabile motoare pentru uşi de garaj şi soluţii robuste pentru gestiunea locurilor de parcare şi soluţii de control acces.
Candidatul ideal
- Absolvent de studii superioare în domeniul tehnic;
- Minim 2 ani experiență în domeniul vânzărilor sau product management al automatizărilor pentru căi de acces;
- Foarte bune abilități de comunicare;
- Bune abilități de planificare și organizare;
- Bună capacitate de asimilare a informațiilor noi;
- Cunoștințe de limba engleză la nivel avansat;
- Cunoștințe bune de Microsoft Excell şi PowerPoint
- Permis de conducere (categoria B).
Descrierea jobului
- Analiză de piaţă, definirea key selling points, ajustarea poiliticii comerciale;
- Actualizarea continuă a documentaţiei de produs şi a materialelor comerciale de susţinere a vânzărilor, inclusiv a conţinutului de pe website-ul companiei;
- Actualizarea listelor de preţuri şi a politicilor comerciale pentru produsele din portofoliu;
- Urmărirea tendințelor pieței și a activității competitorilor pentru a identifica noi oportunități, precum și ajustări ale ofertei noastre existenţe şi efectuarea de studii şi rapoarte comparative;
- Construirea strategiei de produs în scopul atingerii obiectivelor de business ale companiei;
- Construirea de relaţii cu arhitecţii şi proiectanţii;
- Menţinerea unei bune relaţii de colaborare cu partenerii noştri europeni şi negocierea cu aceştia a condiţiilor comerciale;
- Implicarea directă în organizarea evenimentelor de promovare (conferinţe, mese rotunde, întâlniri virtuale cu persoane cheie din domeniul construcţiilor), conceperea şi susţinerea prezentărilor de soluţii;
- Dezvoltarea de material de instruire şi efectuarea de traininguri cu echipele de vânzări şi back-office în scopul susţinerii activităţii comerciale;
- Susţinerea de traininguri cu reţeaua de dealer;
- Comunicarea în cadrul echipei a tuturor produselor noi, a modificărilor de caracteristici, preţuri sau termene comerciale, etc.;
- Colaborare interdepartamentală în scopul menţinerii stocurilor optime, rezolvării problemelor tehnice dificile, realizării obiectivelor de vânzări;
- Susţinerea inginerilor de vânzări la întâlnirile cu clienţii şi participarea la construirea soluţiei şi a ofertei pentru proiectele complexe;
- Comunicare permanentă cu managerii de proiect pentru eliminarea obstacolelor în integrarea soluțiilor oferite către client;
- Raportări lunare în legătură cu defectele de produs.