La KADRA deschidem ușile pentru noi talente!
Deschidem porțile pentru un nou coleg în echipă! Dacă ești orientat spre rezultate și ești dornic să pui
în funcțiune soluțiile de mobilitate inteligentă pe care le oferim, merită să încerci acestă provocare!
Descrierea jobului:
- Gestionează implementarea sistemelor de parcare – planificare activități pe lucrări, verificare
soluție, alocare resurse, verificări intermediare, configurare hardware și software;
- Supervizează activitatea și oferă suport în teren pe durata instalării sitemelor de parcare;
- Responsabil de procesul de integrare a soluților noi către echipa de vânzători și colaboratori;
- Responsabil de organizarea și efectuarea training-urilor tehnice interne pe sistemele administrate;
- Oferă suport tehnic pentru sisteme de management al parcărilor către clienți, atât remote cât și în
locații;
- Menține relația tehnică cu producătorii sistemelor de parcare;
- Realizează documentație pentru procesele tehnice (ghiduri, fișe tehnice, proceduri de exploatare a
echipamentelor).
Candidatul ideal:
- Foarte bune abilități de comunicare, planificare, organizare, muncă în echipă;
- Studii superioare în domeniul tehnic: electromecanic, automatizări;
- Cunoștințe de bază despre protocoale de rețea (TCP/IP) și protocoale de aplicare (DHCP, FTP);
- Cunoștințe de bază în SQL și XML;
- Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu;
- Permis de conducere categoria B;
- Disponibilitate pentru deplasări.