La KADRA deschidem ușile pentru noi talente!
Suntem o echipă faină, oameni pasionați de tot ce e nou în domeniul accesului automat, mereu puși pe fapte mari și cu „mânecile suflecate” să rezolvăm cele mai complicate situații în ceea ce privește accesul în clădirile pe care le utilizăm zilnic.
Suntem în căutarea unui contabil senior, care se va alătura echipei noastre financiare.
Candidatul de succes:
Dacă ai o atitudine constructivă orientată spre rezultate cu un caracter persuasiv, optimist, eşti un economist – contabil pasionat, deschis spre nou și care dorește să își dezvolte cunoștințele constant să le pună în valoare în cadrul unui colectiv care crede în ce face, eşti persoana pe care o căutăm!
Ce aduci tu:
- Abilităţi numerice, capacitate de analiză şi de sinteză;
- Capacitatea de a rezolva problemele;
- Bun organizator, o persoană caracterizată de integritate, corectitudine şi spirit accentuat de răspundere;
- Abilităţi bune de relaţionare, lucru în echipă;
- Persoana proactivă, capabilă să facă fată simultan unor sarcini multiple, cu un grad ridicat de varietate şi complexitate, precum şi la lucrul în condiţii de deadline-uri stricte;
- Rigurozitate, rapiditate şi acurateţe în execuţie, atenţie la detalii;
- Capacitate de adaptare la un mediu dinamic și flexibil;
- Implicare și spirit de inițiativă.
Ce am dori să găsim la tine în CV:
- Studii superioare în domeniul financiar – contabil finalizate;
- Experiență într-o poziție similară: minim 5 ani;
- Cunoștințe bune de operare PC: Microsoft Office Competențe în ultilizare ERP, de exemplu: Navision, Soft 1, WME. – în prezent se lucrează în Microsoft Dynamics 365 – Business Central;
- Cunoștințe solide în domeniul legislației contabile și fiscale;
- Reprezintă avantaj experienţă sau expunerea anterioare într-o companie de domeniul inginerie şi/sau producţie, companii cu complexitate în activitatea financiar-contabila;
- Cunoștințe medii de limba engleză.
Responsabilități:
- Înregistrarea documentelor justificative cu respectarea reglementarilor contabile și fiscale în vigoare, precum și alocarea corectă a acestora pe centre de cost;
- Înregistrarea extraselor bancare;
- Înregistrarea documentelor contabile referitoare la activitatea de producție;
- Emiterea facturilor specific de vânzare pe proiecte către clienți;
- Înregistrarea instrumentelor de plată și urmărirea lor până la încasare/ plată;
- Gestionarea creanțelor: urmărire încasare în termen, transmitere notificări de plată;
- Contribuie la verificarea lunară a înregistrărilor contabile, asigurându-se de corectă componentă a soldurilor din balanță;
- Participă la verificarea jurnalelor de cumpărări și vânzări;
- Participă la închiderea bilanțului;
- Răspunde de numerotarea documentelor contabile;
- Contribuie la inventarierea generală a patrimoniului;
- Participă la realizarea inventarelor și la valorificarea acestora în contabilitate;
- Asigură arhivarea periodică a documentelor financiar-contabile;
- Împreună cu contabilul șef, asigură suport firmei de contabilitate în depunerea declarațiilor, întocmirea situațiilor financiare;
- Asigură suport auditorilor societății în realizarea misiunilor lor;
- Suport pentru celelalte departamente privind solicitări financiar-contabile;
- Alte activităţi specifice postului.
Beneficii:
- Avantajul de a lucra într-un colectiv tânăr şi ambiţios de profesionişti în domeniul financiar-contabil;
- Posibilitatea de a participa la cursuri formale de formare profesională și perfecționare;
- Mediu de lucru dinamic, plăcut şi modern;
- Pachet salarial atractiv, în funcţie de rezultate;
- Program de lucru Luni – Joi 8.00-17.00 cu 1h pauza de masă, Vinerea program scurt până la ora 16.00.