La KADRA deschidem ușile pentru noi talente!
Suntem o echipă faină, oameni pasionați de tot ce e nou în domeniul accesului automat, mereu puși pe fapte mari și cu „mânecile suflecate” să rezolvăm cele mai complicate situații în ceea ce privește accesul în clădirile pe care le utilizăm zilnic.
Candidatul de succes:
Dacă ai o atitudine constructivă orientată spre rezultate cu un caracter persuasiv, optimist eşti pasionat de cifre, analiza lor şi de modul cum ele participa la dezvoltarea business-ului, eşti o persoană organizată, deschisă spre nou și care dorește să își dezvolte cunoștințele constant să le pună în valoare în cadrul unui colectiv care crede în ce face, eşti persoana pe care o căutam!
Cerințe:
- Studii superioare în domeniul financiar – contabil;
- Experienţă de minim 5 ani în management financiar-contabil (Manager Financiar, Controller Financiar, Contabil Șef, Financial Planning Analyst);
- Experienţă relevantă în ceea ce priveşte organizarea şi funcţionarea departamentului financiar-contabil;
- Cunoştinţe solide în ceea ce priveşte legislaţia în vigoare privind domeniul financiar-contabil;
- Cunoștințe utilizare sisteme de tip ERP (Navision constituie un avantaj);
- Experienţă în coordonarea unei echipe de cel puţin 5 salariaţi;
- Experienţă relevantă în analize financiare pentru un business complex;
- Capacitatea de a face real consiliere de business pe baza analizei financiare;
- Foarte bune abilităţi de comunicare cu celelalte departamente (vânzări, administrativ, juridic, achiziţii etc.);
- Abilităţi bune de prioritizare şi rezolvare a problemelor;
- Actualizarea permanentă a cunoştinţelor privind legislaţia în domeniul financiar-contabil şi al fiscalităţii;
- Capacitatea de a lucra individual şi în echipă, acurateţe, flexibilitate, respectarea termenelor de predare a lucrărilor;
- Persoană atentă la detalii, orientată spre rezultate;
- Abilități foarte bune de coordonare, organizare și planificare;
- Capacitate de analiză și sinteză a informaţiilor;
- Bune abilităţi de prezentare și comunicare;
- Proactivitate în obținerea informaţiilor necesare.
Responsabilități:
- Coordonează întreaga activitate financiar-contabilă a companiei pentru a se asigura că toate procesele se desfășoară în cele mai bune condiții;
- Acționează ca partener în cadrul organizaţiei asigurând asistenţă celorlalte compartimente ale companiei cu privire la activitatea de care este responsabil și contribuie proactiv la implementarea diverselor proiecte la nivel organizaţional;
- Elaborează bugetul anual și alte previziuni financiare ale companiei împreună cu Directorul Executiv și managerii de divizii/departamente;
- Asigură întocmirea la timp și corect, la standardele legale în vigoare, a rapoartelor și situațiilor financiare către autoritățile statului, managementul și acționarii KADRA, precum și alți parteneri externi (bănci, auditori externi si interni, furnizori etc.);
- Conduce și oferă direcțiile și instructajul necesare subordonaților direcți în domeniul financiar-contabil și asigură înțelegerea optimă și transmiterea la timp a informațiilor financiare, atât pe verticală, cât și pe orizontală în cadrul companiei;
- Răspunde de managementul capitalului circulant, împreună cu ceilalți manageri de departamente, prin gestionarea și îmbunătățirea colectării creanțelor din piață și propuneri pentru managementul eficient al stocurilor și al furnizorilor;
- Elaborează și răspunde de buna execuție a fluxurilor de numerar în cadrul companiei;
- Răspunde pentru buna execuție a auditurilor financiare externe și implementează la timp și la standarde calitative ridicate a soluțiilor sau a măsurilor identificate de către auditor;
- Identifică, propune și răspunde de implementarea diverselor soluții de reducere a costurilor și de creștere a productivității companiei aprobate de către Directorul Executiv;
- Realizează analize de cost şi profitabilitate pe linii de business, grupe de produse etc. – specifice activităţii companiei.