Din 1993 schimbam perspectiva asupra constructiilor in Romania

Parteneriate cu cei mai mari producatori globali | Tehnologii moderne | Arhitectura moderna

Am participat la foarte multe lucrări, multe îţi sunt cunoscute: Pasajul Basarab, Bucharest One, The Office, am inovat în foarte multe dintre ele – am adus în România primele uşi rotative din bronz, am furnizat sistemele din policarbonat pentru clădirea INCUBOXX (cu faţada integrală din policarbonat), soluţiile pe care noi le oferim în România sunt montate şi Londra sau Berlin.

La KADRA poţi schimba lumea, lumea construcţiilor din România.

Ai acces la foarte multe resurse si poti creste profesional rapid

Ai contact cu furnizori globali care ofera solutii de top in proiecte din toata lumea

KADRA inseamna impreuna, te vom sprijini, vom munci si vom creste impreuna

TECHNICAL SALES ENGINEER Bucuresti, Cluj, Timisoara

Fa o schimbare si incepi de maine sa transformi lumea constructiilor in Romania

Nu căutăm un super-erou, ci un vânzător B2B în adevăratul sens al cuvântului. Super-eroii sunt pentru benzile desenate, iar vânzătorii pentru lumea reală, cea a business-ului. Eşti super-vânzătorul pe care îl căutăm dacă știi ce înseamnă conceptul de B2B mai mult decât ca pe o definiție, îl stăpânești și îl pui în practică de cel puțin 3 ani. Am putea să spunem despre tine că nu te conformezi pe un scaun de birou de la 9 la 5, ci te urci în mașină spre discuții cu clienți sau potențiali clienți Ne ajută dacă ai cunoscut deja piața din industria automatizărilor pentru căi de acces (uşi automate rotative, culisante sau batante, porţi automate batante sau culisante, bariere, uşi rapide, uşi secţionale industriale, uşi de garaj, tâmplăriei pvc, aluminiu sau domenii conexe). Cu asta ne ocupăm și ar fi mai ușor pentru tine. Mai ajută dacă tu, super-vânzătorule, ai abilități de negociere, înțelegi profilul tehnic și-l poți împărtăși către clienți mari, dacă ești organizat și dacă ai cunoștințe de limba engleză

Cariere – KADRA

Tehnician Montaj

Candidatul ideal

  • Tehnician cu bune cunoștințe electro-mecanice;
  • Disponibilitate pentru deplasări în zonele limitrofe ale județului Cluj (Mureș, Bistrița, Oradea, Sibiu, Maramureș, Alba);
  • Carnet de conducere categoria B;
  • Experiență în montarea automatizărilor: uși automate, uși secționale, automatizări porți, bariere, uși rapide – constituie un avantaj;
  • Persoană serioasă, atentă la detalii, motivată de performanță și calitate;
  • Persoană dornică să învețe lucruri noi și să se perfecționeze;
  • Spirit de echipă;
  • Capacitate de a citi un desen tehnic.

             Responsabilitățile jobului

  • Montajul automatizărilor pentru căi de acces, uși automate, uși industriale, uși tehnice;
  • Constatarea defecțiunilor, efectuarea diagnozei și a service-ului echipamentelor;
  • Mentenanța echipamentelor aflate în contractare către clienți;
  • Participare activă la îmbunătățirea calităților montajelor și a procedurilor de lucru.Beneficii:
  • Training oferit la locul de muncă;
  • Venit fix motivant + grilă de bonusare clară și transparentă.

Program de muncă: de Luni până Vineri în intervalul 8:00-17:00, cu pauza de masă inclusă.

Sales Engineer- Linia de Business Parkomatic (București, Iași sau Timișoara)

Acces liber pentru noi talente!

Întărim echipa noastră de specialiști în sisteme de parcări automate cu un coleg din zona București, București, Iași sau Timișoara.

Dacă stăpânești domeniul tehnic, ai experiență în vânzări B2B și în interacțiuni cu arhitecți, proiectanți, investitori și reprezentanți ai sectorului administrativ, acest job poate fi provocarea de care ai nevoie pentru noul an.

Cunoștințe și abilități necesare:

  • Studii superioare (cele tehnice reprezintă avantaj);
  • Experiență de minimum 1 an în vânzări consultative/b2b;
  • Abilități de comunicare și negociere;
  • Abilități de muncă în echipă;
  • Foarte bune abilități de organizare și planificare;
  • Capacitate de a acumula, interpreta și transmite date tehnice;
  • Cunoștințe de limba engleză;
  • Cunoștințe de operare PC (pachetul Microsoft Office);
  • Permis de conducere categoria B;
  • Disponibilitate pentru deplasări pe aria de responsabilitate (cca 80% din timp);
  • Cunoașterea pieței de vânzare de soluții în domeniul construcțiilor.

Responsabilitățile jobului:

  • Prezentarea și promovarea produselor comercializate în conformitate cu standardele și politica comercială a companiei;
  • Identificarea de noi clienți în vederea lărgirii portofoliului;
  • Menţinerea şi dezvoltarea relaţiei cu clienţii actuali prin vizite de lucru la sediul acestora;
  • Prospectarea pieței de profil din zona alocată atât din perspectiva potențialilor clienți cât și din perspectiva concurenței;
  • Prezentarea și realizeazarea ofertelor în concordanță cu nevoile clienților;
  • Încheierea contractelor respectând politica de vânzare a firmei;
  • Realizarea obiectivelor lunare, trimestriale și anuale de vânzări;
  • Completarea raportului de activitate;
  • Participarea la realizarea strategiei de creştere a vânzărilor;
  • Urmărirea bunei derulări a contractelor până la încasare;
  • Planificarea programului de vizite la clienți;
  • Propunerea de oportunități de dezvoltare a zonei de activități.

Ce oferim?

  • Bonus în funcție de rezultate;
  • Training tehnic intern;
  • Laptop, telefon, mașină.

Așteptăm CV-ul tău la adresa gabriela.laza@kadra.ro, iar pentru informații suplimentare ne puteți contacta la 0725 230 196.

Cultura organizationala

KADRA

Valorile care stau la baza companiei sunt si cele care unifica si intaresc echipa: increderea, responsabilitatea, pasiunea, coeziunea si respectul fata de mediu. Am construit o cultura organizationala prin care stimulam creativitatea si asumarea responsabilitatii angajatilor. Astfel suntem mereu de incredere si capabili sa gasim solutii in relatia cu partenerii nostri.

In contextul existentei unei retele nationale si a mai multor filiale in Cluj, Timisoara, Bacau, Bucuresti, comunicarea devine elementul care amplifica legaturile si ofera coeziune. Ne caracterizeaza atitudinea pozitiva, aceea care ne ajuta sa depasim obstacolele, sa ne sporim potentialul si sa comunicam in vederea gasirii solutiilor optime. Credem in rolul determinant pe care il au angajatii in povestea de succes KADRA si acordam maxima importanta acestora.

Valorile

KADRA Group

  • Incredere

    Credem in relatiile care nu sunt dependente de timp, care au la baza increderea reciproca.

  • Implicare

    In fiecare zi, pentru fiecare proiect, prin fiecare produs pe care il comercializam, impartasim pasiune si ne implicam responsabil.

  • Coeziune

    Credem in oameni si in coeziunea dintre ei. Echipa KADRA este cea care isi are meritul pentru cei 20 de ani de activitate de succes.

  • Dezvoltare durabila

    Operam astfel incat sa protejam mediul inconjurator, sanatatea si siguranta angajatilor nostri si a comunitatilor in care ne desfasuram activitatea. Dorim sa construim un viitor mai bun, de aceea masuram cu atentie impactul pe care activitatea noastra il are asupra mediului si urmarim in permanenta sa il pastram pozitiv.

In cazul in care crezi in misiunea noastra!

Nu exista pozitii deschise care sa se potriveasca cu profilul tau, insa iti place povestea noastra si crezi in misiunea pe care ne-am asumat-o?! Scrie-ne folosind formularul de mai jos si spune-ne povestea ta, suntem in permanenta foarte deschisi sa auzim si sa cunoastem oameni care au ceva de spus. 

Aplică

KADRA - Reconfigurăm frontiere urbane. Din 1993. Contact - 0372 368 355 / contact@kadra.ro | Developed by toud.ro
Consultă specialistul KADRA