Din 1993 schimbam perspectiva asupra constructiilor in Romania

Parteneriate cu cei mai mari producatori globali | Tehnologii moderne | Arhitectura moderna

Am participat la foarte multe lucrări, multe îţi sunt cunoscute: Pasajul Basarab, Bucharest One, The Office, am inovat în foarte multe dintre ele – am adus în România primele uşi rotative din bronz, am furnizat sistemele din policarbonat pentru clădirea INCUBOXX (cu faţada integrală din policarbonat), soluţiile pe care noi le oferim în România sunt montate şi Londra sau Berlin.

La KADRA poţi schimba lumea, lumea construcţiilor din România.

Ai acces la foarte multe resurse si poti creste profesional rapid

Ai contact cu furnizori globali care ofera solutii de top in proiecte din toata lumea

KADRA inseamna impreuna, te vom sprijini, vom munci si vom creste impreuna

Cariere – KADRA

Cunoștințe și abilități necesare:

  • Studii superioare (cele tehnice reprezintă avantaj);
  • Experiență în vânzări consultative/b2b;
  • Abilități de comunicare;
  • Abilități de muncă în echipă;
  • Capacitate de a acumula date tehnice;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Disponibilitate pentru deplasări pe aria de responsabilitate (cca 80% din timp).

Responsabilități:

  • Asimilarea cunoștințelor privind produsele comercializate;
  • Înțelegerea procesului de vânzare specific companiei KADRA;
  • Prezentarea și promovarea produselor comercializate în conformitate cu standardele și politica comercială a companiei;
  • Identificarea de noi clienți în vederea lărgirii portofoliului;
  • Menţinerea şi dezvoltarea relaţiei cu clienţii actuali prin vizite de lucru la sediul acestora.

*Responsabilitățile vor fi preluate treptat, în funcție de nivelul de cunoștințe și aptitudini dezvoltate pe parcursul colaborării.

Cunoștințe și abilități necesare:

  • Să fi absolvit o facultate (constituie avantaj domeniul tehnic);
  • Să ai experiență de operare într-un sistem ERP;
  • Să știi să folosești Microsoft Excel la nivel avansat;
  • Să fii atent/ă la detalii;
  • Să deții abilități de negociere, gândire analitică și strategică;
  • Să poți gestiona simultan mai multe proiecte;
  •  Să deții foarte bune abilități de planificare și organizare.

Responsabilitățile jobului:

  • Propui, introduci și transmiți comenzi către furnizori;
  • Cauți și selectezi furnizori;
  • Negociezi condiții comerciale;
  • Menții și dezvolți relația cu furnizorii;
  • Identifici și transmiți soluții tehnice către departamentul de Vânzări;
  • Comunici intern, către departamentul de Vânzări, orice actualizare cu privire la comenzile plasate către furnizori.

Deschidem ușile pentru un nou coleg pasionat de automatizări!

Cunoștințe și abilități necesare:

  • Absolvent de studii superioare in domeniul tehnic;
  • 3 ani experiență într-un rol cu activitate de Product Manager în domeniul tehnic;
  • Foarte bune abilități de comunicare;
  • Foarte bune abilități de planificare și organizare;
  • Bună capacitate de asimilare a informaților noi;
  • Permis de conducere (categoria B).

Descrierea jobului:

  • Promovează portofoliul de produse pe care îl gestionează (usi automate/rotative, automatizare uși batante, tâmplărie fațade, uși rapide, speed-gates, turnicheți) prin mijloace B2B: reprezentare în cadrul conferințelor de specialitate, articole în presa de specialitate și de business, dezvoltarea conținutului pentru website-ul companiei și promovarea online a acestuia, etc.;
  • Dezvoltă o relație de bună colaborare și încredere cu producătorii de uși automate;
  • Efectuează traininguri tehnico-comerciale pentru colegii din departamentul de Vânzări;
  • Acordă sprijin în ofertare către colegii din departamentul de Vânzări și susține oferta la client;
  • Realizează documentarea și implementarea de soluții noi în portofoliul de produse KADRA;
  • Promovează noile soluții identificate către colegii din departamentul de Vânzări;
  • Creează instrumente de lucru pentru colegii din departamentul de Vânzări;
  • Realizează vizite la clienți și arhitecți împreună cu inginerii de Vânzări;
  • Efectuează studii de piață în legătură cu produsele concurente și oportunitățile existente în piață;
  • Comunică permanent cu managerii de proiect pentru eliminarea obstacolelor în integrarea soluțiilor oferite către client;
  • Gestionează documentele de calitate/fișe tehnice și alte documentații tehnice primite de la producător și informează departamentele implicate;
  • Propune și creează activități de promovare în segmentul țintă de clienți pentru produsele din portofoliul pe care îl gestionează.


Cultura organizationala

KADRA

Valorile care stau la baza companiei sunt si cele care unifica si intaresc echipa: increderea, responsabilitatea, pasiunea, coeziunea si respectul fata de mediu. Am construit o cultura organizationala prin care stimulam creativitatea si asumarea responsabilitatii angajatilor. Astfel suntem mereu de incredere si capabili sa gasim solutii in relatia cu partenerii nostri.

In contextul existentei unei retele nationale si a mai multor filiale in Cluj, Timisoara, Bacau, Bucuresti, comunicarea devine elementul care amplifica legaturile si ofera coeziune. Ne caracterizeaza atitudinea pozitiva, aceea care ne ajuta sa depasim obstacolele, sa ne sporim potentialul si sa comunicam in vederea gasirii solutiilor optime. Credem in rolul determinant pe care il au angajatii in povestea de succes KADRA si acordam maxima importanta acestora.

Valorile

KADRA Group

  • Incredere

    Credem in relatiile care nu sunt dependente de timp, care au la baza increderea reciproca.

  • Implicare

    In fiecare zi, pentru fiecare proiect, prin fiecare produs pe care il comercializam, impartasim pasiune si ne implicam responsabil.

  • Coeziune

    Credem in oameni si in coeziunea dintre ei. Echipa KADRA este cea care isi are meritul pentru cei 20 de ani de activitate de succes.

  • Dezvoltare durabila

    Operam astfel incat sa protejam mediul inconjurator, sanatatea si siguranta angajatilor nostri si a comunitatilor in care ne desfasuram activitatea. Dorim sa construim un viitor mai bun, de aceea masuram cu atentie impactul pe care activitatea noastra il are asupra mediului si urmarim in permanenta sa il pastram pozitiv.

In cazul in care crezi in misiunea noastra!

Nu exista pozitii deschise care sa se potriveasca cu profilul tau, insa iti place povestea noastra si crezi in misiunea pe care ne-am asumat-o?! Scrie-ne folosind formularul de mai jos si spune-ne povestea ta, suntem in permanenta foarte deschisi sa auzim si sa cunoastem oameni care au ceva de spus. 

Consultă specialistul KADRA