Business Magazin abordează pe larg, într-un articol recent, noua identitate a companiei noastre și prezintă povestea de succes KADRA, începută acum 27 de ani, în Cluj-Napoca.
Astfel, publicația explică raționamentul lansării noului model de business și a noii identități a companiei: “Unul dintre motive a fost că de multe ori clienţii luau contact doar cu reprezentantul unei divizii şi ajungeau să solicite soluţiile companiei doar pe acel segment. Numele în sine a fost un alt motiv. «Aluterm nu ne acoperea. Cea mai întâlnită întrebare în rândul clienţilor era: Faceţi termopane?», adaugă Andreea Strugaru amuzată.”
KADRA oferă o paletă largă de soluții inovative de inginerie de acces, de la acces automat (uși, porți, ferestre), la trape de fum, luminatoare și policarbonat și, nu în ultimul rând, sisteme inteligente de management al parcărilor.
Acest aspect este foarte bine punctat de către Andreea Strugaru, managing partner KADRA: „Întâlniţi aceste căi de acces în viaţa dumneavoastră de zi cu zi, doar că nu le observaţi, dar vă fac viaţa mai bună. Atunci când intraţi cu o telecomandă într-un garaj sau când intraţi într-un mall ori într-un hotel printr-o uşă automată, trebuie să ştiţi că am fost şi noi pe acolo şi am avut grijă să nu aveţi bariere în faţă”.
Business Magazin prezintă și obiectivele companiei KADRA pentru anul în curs, mai exact, creșterea cu 10% atât a cifrei de afaceri, cât și a profitului, precum și o creștere cu 20% a numărului de angajați.
De asemenea, publicația aduce în atenția cititorilor câteva dintre lucrările de referință ale companiei noastre pentru fiecare domeniu de aplicare: Clădiri industriale și Centre Logistice, Clădiri Comerciale și de Birouri, Ansambluri Rezidențiale, Spitale, Aeroporturi și Gări, Stadioane și Centre Sportive, Parcări Publice și Private, Smart City.
Puteți citi, aici, pe larg, articolul despre compania KADRA, din Business Magazin.