0737 975 305 | contact@kadra.ro
- Cluj – Napoca – Strada Nikola Tesla nr. 15, Tetarom I
- București – Sos. Dudești-Pantelimon nr. 42
- Timișoara – Strada Cloșca, nr. 66
KADRA face parte din EMI Group
Navighează rapid
- Uși automate
- Uși medicale
- Uși antifoc
- Uși industriale
- Bariere automate
- Porți automate
- Stații încărcare vehicule electrice
- Policarbonat compact
- Trape de fum
- Luminatoare
- Turnicheti
- Parcometre
- Parcometru
- Trape desfumare
- Usi rezistente la foc
- Usi antifoc
- Usa glisanta etansa
- Statii incarcare vehicule electrice
- Usi batante automate
- Bariere parcare
- Bariera automata
- Pavaj ecologic
- Protecție la foc
- Policarbonat compact
- Desfumare și ventilație
- Bariere auto
Noutăți
- Trape de fum cu acționare pneumaticăoctombrie 30, 2023 - 9:13 am
- Trape desfumare 100% electriceseptembrie 25, 2023 - 9:49 am
- Modernizare parcare automată subterană la Sala Polivalentă din Clujaprilie 7, 2023 - 8:10 am
- Sistem integrat de control al accesului la Aparthotel Atlas din Piatra Neamțfebruarie 22, 2023 - 4:30 pm
- Uși automate și trape de fum de la KADRA pentru Momaxfebruarie 22, 2023 - 4:16 pm
- Uși automate de la KADRA pentru magazinul cash&carry OBLIO din Târgu Mureșfebruarie 22, 2023 - 3:59 pm
- Sistem de parcare automată Parkomatic pentru telegondola și pârtia olimpică Borșa din Maramureșdecembrie 20, 2022 - 9:25 am
- Sistem de parcare de la KADRA pentru Coratim Clujdecembrie 12, 2022 - 4:45 pm
Cele mai căutate soluții
- Bariera acces auto
- Bariera automata
- Bariere auto
- Bariere automate
- Bariere parcare
- Cortine si usi antifoc
- Sistem usa glisanta
- Usa glisanta etansa
- Usa sectionala
- Usi automate
- Usi batante
- Usi industriale
- Usi metalice antifoc
- Usi rezistente la foc
- Usi sectionale
- Parcometru
- Parcometre
- Statii incarcare electrice
- Turnicheti
- Desfumare
- Trape desfumare
- Porți automate
- Policarbonat compact
Fatada din policarbonat IR cu grosimea de 25 mm
Biroul de arhitectura JOHO Architecture din Coreea a creat in Coreea de Sud, la Yongin, Herma. In acest oras, unul dintre principaleleorasele sud-coreene inregistrand in secolul XXI cea mai mare crestere demografica din toata tara. O cladire comerciala destinata parcarii a carei fatada e o unitate triughiulara alcatuita din 10 unghiuri diferite, de la 60 de grade pana la 150 de grade care reflecta luminile, raul de peste drum si pulsatia orasului. Partea de vest a cladirii, spatele, este o suprafata plata, in opozitie cu dinamismul fatadei. Pe cand elevatia dinspre rau a fost gandita pentru a surprinde viteza orasului in franturi de imagini, suprafata plata din spate proiecteaza direct si complet imaginea aleii Bojeong-dong, un spatiu cu cafenele si localuri.
Panourile din policarbonat folosite in acest proiect au cinci pereti (o grosime a placilor de aproximativ 25 mm). Partea exterioara a fost imbracata in culoarea violet, iar interiorul in alb. In plus, suprafetele asezate la exterior au fost executate cu strat infrarosu si tratament de protectie, producand impresia de suprafata reflectoare precum sticla sau metalul, in functie de unghiul de udne bate lumina. Dimineata, la rasarit, peretele din policarbonat primeste direct razele soarelui parand albi, iar dupa-amiaza, cand razele se reflecta si ajung indirect pe policarbonat, culoarea pare sa fie violet. Seara, la apus, panourile reflecta licaririle si arata auriu, in timp ce noaptea reflecta luminile din interior si felinarele de pe strada, regizand un spectacol straniu de lumini si umbre.
O alta caracteristica a terenului este ca cele patru suprafete se deschid independent, fara sa dea spre cladiri diferite. In concordanta cu asemenea trasaturi ale terenului, compunerea elevatiei a fost in asa fel gandita incat sa directioneze imagini diferite la fiecare punct de fuga.
Cladirea Herma a fost conceputa pe fundalul preocuparii pentru situatia locurilor de parcare si a felului in care sunt integrate in peisajul urban – regulile coreene cer ca raportul dintre cladirile comericale si cele destinate parcarilor sa fie de 2 la 8. De asemenea, cladirea este o alternativa care rupe tiparul impus de vechile parcari supraterane in forma de cutii.
Sursa foto: Sun Namgoong si Jeonghoon Lee
Text adaptat dupa evolo.us si contemporist.com