Deschidem porțile pentru un nou coleg în echipă!
Colegul nostru poți fi tu, dacă ești orientat spre rezultate, ești dornic să răspunzi nevoilor clienților și să le întâmpini cu serviciile și soluțiile pe care le oferim. Asumarea responsabilității, capacitatea de a lucra în echipă și implicarea sunt atuurile care te ajută să ai succes alături de noi.
Pentru că ne dorim sa faci parte din echipa noastră, te invităm să ni te alături în rolul de Tehnician operațiuni de instalare, service și mentenanță în funcție de tipologia proiectelor contractate într-una dintre industriile:
- Sisteme de management al parcărilor și Smart Mobility: parcometre, senzori de parcare, bolarzi, bariere automate, LPR, sisteme de ghidare;
- Sisteme de acces și instalații de automatizare: uși glisante, uși automate, uși rotative, uși industriale, uși medicale, uși rezistente la foc;
Candidatul ideal:
- Experienţă de minimum 3 ani ca tehnician sisteme de parcări / sisteme de automatizări uşi şi porţi / sisteme de acţionare şi automatizare electrice, electronice sau hidraulice;
- Studii tehnice de profil sau cursuri de calificare urmate anterior;
- Tehnician cu bune cunoştinţe electro-mecanice;
- Capacitate de a citi şi interpreta scheme şi proiecte;
- Experienţa în montare automatizări – constituie avantaj;
- Cunoştinţe de cablare structurată și rețelistică;
- Cunoştinţe de configurare servere;
- Deschidere pentru însuşirea de cunoştinţe noi în ceea ce privește sisteme şi echipamente ale producătorilor din domeniu;
- Permis de conducere categoria B;
- Disponibilitate pentru deplasări şi lucru în sistem planificat cu rute zilnice în Regiunea Transilvania şi de vest a ţării;
- Dorinţa puternică de a asimila noi tehnologii;
- Persoană responsabilă, ordonată, organizată.
Responsabilități:
- Instalează şi pune în funcţiune sisteme de management al parcărilor / sisteme de acces şi instalaţii de automatizare;
- Derulează activităţi de mentenanţă şi service la sediile beneficiarilor;
- Efectuează intervenţii preventive/corective;
- Efectuează operaţiuni tehnice de extindere a sistemelor (cablare, conectare etc);
- Configurează softuri de aplicaţie şi intervine operativ pentru rezolvarea incidentelor;
- Asigură suportul tehnic, constată defecţiunile şi propune lista de piese de schimb, a echipamentelor şi a consumabilelor;
- Întocmeşte rapoartele de mentenanţă precum şi fişele pentru intervenţiile efectuate;
- Colaborează cu echipa de suport tehnic pentru soluţionarea şi închiderea solicitărilor;
- Asigură consultanță tehnică şi instruirea clienţilor;
- Contribuie cu sugestii şi iniţiative la îmbunătăţirea şi eficientizarea procedurilor de lucru, pentru creşterea calităţii serviciilor.
Ce îţi oferim:
- Contract individual de muncă încheiat pentru perioadă nedeterminată;
- Pachet salarial atractiv, corelat cu expertiză, certificări obţinute şi experienţa acumulată;
- Cazare şi diurnă pentru deplasări;
- Bonusuri de performanţă;
- Laptop, smartphone, scule, echipament, maşina de serviciu;
- Asigurarea cursurilor tehnice de pregătire în vederea obţinerii de noi certificări, pentru cei care doresc să evolueze profesional;