Căutăm noi profesioniști să se alăture echipei KADRA!
La KADRA credem că oamenii au dreptul să se deplaseze liber, confortabil și în siguranță, și prin soluțiile noastre integrate de automatizare și gestionare a accesului, contribuim la construirea unei lumi care înțelege și respectă această adevăr fundamental.
Prin urmare, căutăm colegi să se alăture echipelor noastre de ingineri de vânzări și să sprijine procesele de extindere și să împărtășească viziunea noastră despre lume.
Alătură-te nouă ca Junior Sales Engineer în divizia KADRA Proiecte.
Ce aduci tu:
- Diplomă universitară în Inginerie (de preferat);
- Experiență în vânzări B2B, preferabil în domeniul tehnic/servicii/construcții;
- Bună înțelegere a practicilor de servicii pentru clienți;
- Cunoștințe de limba engleză (scris și vorbit);
- Cunoștințe de utilizare a calculatorului;
- Abilități dovedite de negociere;
- Abilități puternice de comunicare și interpersonale;
- Etică de afaceri solidă;
- Permis de conducere.
Responsabilități:
- Vei gestiona procesul complet de vânzări, de la gestionarea ofertelor până la predarea finală a produsului/proiectului către client.
- Vei fi primul punct de contact pentru clienți și vei gestiona fluxul de tranzacții și documentație în conformitate cu politica comercială a Companiei.
- Vizitarea birourilor de arhitecți și constructorilor pentru a afla planurile lor și a fi la curent cu oportunitățile potențiale și perspectivele pieței.
- Finalizarea vânzărilor de soluții pentru proiecte noi, în conformitate cu planul de afaceri și procedurile interne.
- Supravegherea procesului de ofertare.
- Înregistrarea tuturor detaliilor relevante privind conturile și contractele în sistemele corespunzătoare și completarea documentației necesare.
- Asigurarea managementului colectărilor pentru toate vânzările noi.
- Asigurarea colectării datelor de lucru relevante pentru facilitățile contractate noi.
- Gestionarea procesului de predare în vederea implementării și montajului; colaborarea strânsă cu responsabilul de proiect pentru instalare.
- Gestionarea reclamațiilor clienților.
- Menținerea nivelului necesar de informații despre competitori.