Colegul nostru poți fi tu, dacă ești orientat spre rezultate, ești dornic să răspunzi nevoilor clienților și să le întâmpini cu serviciile și soluțiile pe care le oferim. Asumarea responsabilității, capacitatea de a lucra în echipă și implicarea sunt atuurile care te ajută să ai succes alături de noi.
Pentru că ne dorim să faci parte din echipa noastră, te invităm să ni te alături în rolul de Tehnician operațiuni de instalare, service și mentenanță în funcție de tipologia proiectelor contractate în una dintre industriile:
Sisteme de management a parcărilor și Smart Mobility: parcometre, senzori de parcare, bolarzi, bariere automate, LPR, sisteme de ghidare;
Sisteme de acces și instalații de automatizare: uși glisante, uși automate, uși rotative, uși industriale, uși medicale, uși și cortine rezistente la foc;
Candidatul ideal
- Experiență de minimum 1 an ca tehnician în sisteme de parcare / sisteme de automatizare pentru uși și porți / sisteme de acționare și automatizare electrice, electronice sau hidraulice;
- Studii tehnice de profil sau cursuri de calificare urmate anterior;
- Tehnician cu bune cunoștințe electro-mecanice;
- Capacitate de a citi și interpreta scheme și proiecte;
- Experiență în montarea automatizărilor – constituie un avantaj;
- Deschidere pentru învățarea de cunoștințe noi în ceea ce privește sistemele și echipamentele producătorilor din domeniu;
- Permis de conducere categoria B;
- Disponibilitate pentru deplasări și lucru în sistem planificat cu rute zilnice în Regiunea de sud și est a țării, respectiv Centru și vest;
- Dorință puternică de a asimila noi tehnologii;
- Persoană responsabilă, ordonată, organizată.
Responsabilitățile jobului
- Instalează și pune în funcțiune sistemele de management a parcărilor / sistemele de acces și instalațiile de automatizare;
- Desfășoară activități de mentenanță și service la sediile beneficiarilor;
- Efectuează intervenții preventive/corective;
- Realizează operațiuni tehnice de extindere a sistemelor (cablare, conectare etc.);
- Asigură suportul tehnic, constată defectele și propune lista de piese de schimb, a echipamentelor și a consumabilelor;
- Întocmește rapoartele de mentenanță precum și fișele pentru intervențiile efectuate;
- Colaborează cu echipa de suport tehnic pentru soluționarea și închiderea solicitărilor;
- Asigură consultanța tehnică și instruirea clienților;
- Contribuie cu sugestii și inițiative la îmbunătățirea și eficientizarea procedurilor de lucru, pentru creșterea calității serviciilor.
Ce îți oferim
- Contract individual de muncă încheiat pentru perioadă nedeterminată;
- Pachet salarial atractiv, corelat cu expertiza, certificările obținute și experiența acumulată;
- Cazare și diurnă pentru deplasări;
- Bonusuri de performanță;
- Asigurarea cursurilor tehnice de pregătire în vederea obținerii de noi certificări, pentru cei care doresc să evolueze profesional;
- Asigurare medicală privată.