SERVICE

pentru sisteme automate de acces

Scapă de grija disfuncționalităților care pot să apară la sistemele automate de acces instalate în clădirile pe care le administrezi.

La KADRA ai un interlocutor unic și un contract care acoperă toate soluțiile: uși automate, turnicheți, bariere, uși industriale, uși medicale, sisteme automate de management al parcărilor, sisteme de protecție la foc etc.

Ai nevoie de service pentru
un sistem automat de acces?

Sună la 0737 975 305
sau

Asigurăm service multi-marcă rapid

la nivel național

  • Service complet și intervenții pentru sisteme de acces multi-marcă. Ai o soluție instalată de terți și au apărut disfuncționalități? Îți demonstrăm că ne pricepem să rezolvăm orice;
  • Soluții adaptate nevoilor specifice ale clientului. O ușă tehnică de spital nu mai funcționează așa cum ar trebui și riscă să pericliteze activitatea medicală? Avem specialiști care știu să intervină pentru ușile tehnice de săli de operație, de camere de radiologie, de saloane etc.;
  • Acoperire la nivel național. Intervenim prompt oriunde în țară este nevoie;
  • Suport tehnic pentru preluarea sesizărilor. Oferim service remote sau on site;
  • Disponibilitate maximă pentru intervenții. Intervenim inclusiv în weekend sau de sărbători legale;

Punem la dispoziție echipe proprii experimentate

pentru operativitate maximă

  • Tehnicieni specializați și dedicați pe diferite tipuri de intervenții: de la uși automate glisante sau batante, la uși tehnice de spital, de la uși speciale (glisante curbe, cu break-out etc.) la sisteme de management automat al parcărilor;
  • Operativitate maximă în remedierea defectelor datorită accesului rapid la piese de schimb (stoc minim permanent) și la informații tehnice;
  • Garanție pentru lucrările executate;
  • Bază logistică performantă (mașini, echipamente de diagnostic și intervenție) și acoperire teritorială eficientă prin echipe mobile de service;
  • Timp minim de intervenție prin trecerea la contract de mentenanță;
  • Înregistrarea echipamentelor de servisare cu toate detaliile acestora (model, producător, dimensiuni, caracteristici);
  • Rapoarte de evaluare a stării echipamentelor, rapoarte de evaluare a costurilor cu întreținerea și reparațiile echipamentelor, rapoarte centralizatoare ale intervențiilor service, istoricul intervențiilor service etc.
  • Posibilitatea alegerii planului de service în funcție de buget, ținând cont de recomandările producătorilor și de gradul de uzura al echipamentelor.

De ce KADRA Service?

  • Rapiditate

    Intervenții rapide : 24/7*, 365 zile pe an;

  • Experiență

    Echipe proprii de specialiști și tehnicieni bine pregătiți;

  • Suport specializat

    Bază logistică și dotări pentru suport specializat, prompt, online sau on site;

  • Garanție

    Garanția intervențiilor executate;

  • Parteneriat

    Parteneriat și contract unic cu singurul integrator de soluții de acces automat din România care oferă consultanță, proiectare, montaj, mentenanță și service.

*Pentru clienții care un încheiat un contract de mentenanță. Intervențiile pentru toate celelalte solicitări de service vor fi programate în funcție de ordinea sosirii acestora.

CONTRACT KADRA SERVICE

Un contract cu KADRA Service înseamnă intervenții rapide datorită disponibilității pieselor de schimb atât în depozitul central (Cluj), cât și în centrele zonale (București, Timișoara).

În plus, parteneriatele stabile cu furnizorii garantează aprovizionarea rapidă pentru piesele care nu sunt în stoc, indiferent de producător.

KADRA Service folosește doar piese de schimb originale, asigurând performanțe optime echipamentelor servisate.

Vrei să afli mai multe detalii
despre KADRA Service?

Ai nevoie de service pentru
un sistem automat de acces?

Contact