Revenirea la un ritm de viață normal: provocări pentru care avem soluții

Controlul automat al fluxului de vizitatori pentru a respecta distanța socială în spațiile aglomerate

Peste tot în lume se vorbește acum despre revenirea la normalitate, reluarea ritmului de lucru și de viață care să ne permită să ne continuăm activitatea, respectând reguli de distanțare socială și de igienă.

Accesul în spații închise (magazine, mall-uri, supermaket-uri, farmacii etc.) a fost o provocare atât în perioada de vârf a pandemiei și va continua să rămână o preocupare o dată cu mult așteptata relaxare, când vom avea mai multă libertate de mișcare, dar va trebui să evităm aglomerarea spațiilor, mai ales a celor închise.

Soluția Flow Control de la Record poate fi folosită în orice clădire unde este necesar controlul fluxului de vizitatori: de la magazine la instituții publice, birouri, fabrici, restaurante, cafenele – orice locație unde respectarea distanței sociale este o prioritate.

Sistemul monitorizează numărul de persoane din clădire și dezactivează automat ușa de la intrare când s-a atins limita pre-stabilită de încărcare în interior. Astfel, fluxul de vizitatori poate fi controlat cu acuratețe în așa fel încât să se mențină un mediu sigur și să se evite aglomerația.

Este o soluție economică pe termen mediu și lung care va degreva angajații (casierii, personalul de la securitate) de o sarcină în plus: aceea de a fi vigilenți în ceea ce privește numărul de clienți care pătrund în spațiul respectiv. De asemenea, va contribui la diminuarea costurilor cu igienizarea spațiilor respective.

Sistemul Flow Control:

  • monitorizează în mod automat numărul de persoane prezente într-o incintă în timp real și numărul maxim admis. Valoarea acestor numere poate fi modificată prin simpla apăsare a unor butoane (+/ – / reset);
  • dezactivează automat ușa de acces dacă numărul maxim admis de persoane este atins;
  • ușa de acces rămâne închisă până ce numărul de persoane scade sub limita maximă.

Aceste funcționalități permit respectarea reglementărilor locale și limitarea accesului în clădire/ magazin, în timp ce căile de ieșire nu sunt afectate.

Instalarea sistemului se face rapid, în doar 2- 4 ore, și nu sunt necesare echipamente speciale.

Sistemul funcționează 100% autonom și este compatibil cu aproape toate tipurile de uși automate.

Setarea și apoi modificarea parametrilor care permit sau blochează accesul se face rapid și ușor fie de către tehnicieni din echipele administrative sau de mentenanță sau chiar de către managerul de magazin. Există posibilitatea de a modifica gradul maxim de ocupare al incintei (cu + / -). Iar sistemul poate fi cu ușurință pornit sau oprit în funcție de nevoi.

Pentru clienți, mesajul că intrarea este permisă (LED verde) sau oprită (LED roșu) este vizibil datorită benzilor LED montate pe ramele ușilor.

Lumea se schimbă sub ochii noștri, ca să ne adaptăm și să rămânem funcționali trebuie să implementăm soluții sustenabile pe termen lung, care ne vor fi de folos acum, în perioada de vârf a crizei, dar care se pot dovedi utile în diverse alte context. Alături de partenerii noștri de la Record, la KADRA sunt deciși să răspundem acestor provocări, să ne folosim toată experiența și capacitatea de inovare pentru a veni cu cele mai eficiente soluții ca să facem față noului normal.

La KADRA găsiți mereu un consultant pregătit să vă ofere cea mai bună soluție pentru acces automat, sigur și curat.