Apariție KADRA în Transilvania Business

Lansarea noului model de business KADRA a fost prezentată pe larg de către Transilvania Business, într-un articol dedicat. Site-ul abordează necesitatea procesului de rebranding prin care a trecut compania KADRA la începutul acestui an și prin care „vom integra toate diviziile de activitate într-un singur proces de business, care va funcţiona sinergic, oferind clienţilor soluţii integrate de consultanţă, proiectare şi execuţie în ceea ce priveşte soluţiile automatizate de acces în clădiri, spaţii publice sau rezidenţiale”,, așa cum a afirmat Andreea Strugaru, managing partner KADRA.

Compania noastră, care a ajuns anul trecut la o cifră de afaceri de 35 milioane lei, a trecut, la începutul acestui an, printr-un proces de reindentificare, în urma căruia am adoptat un nou model de business, centrat pe soluții integrate de acces automat, prin care reconfigurăm spațiul cotidian, făcându-l accesibil și sporind confortul cetățenilor.

Puteți citi întregul material din Transilvania Business despre rebranding-ul companiei KADRA, aici!

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *