POLITICA PRIVIND PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

 

  1. Identitatea si datele de contact ale operatorului

Suntem KADRA TECH S.R.L., cu sediul in Romania, Cluj-Napoca, Str. Nikola Tesla, Nr. 15, Cladire KADRA, Județ Cluj, cod unic de înregistrare RO17696129, inregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J12/2258/2005,  e-mail: office@kadra.ro, („Operatorul” , „noi” sau „Kadra„) și în calitate de operator de date cu caracter personal, prin această Politica privind protectia datelor cu caracter personal („Politica”) vă informăm asupra condițiilor în care prelucrăm datele dvs. cu caracter personal atunci cand vizitati website-ul sau când intrați în contact cu noi.

Ne puteți contacta oricând la:

Adresă: Cluj-Napoca, Str. Nikola Tesla, Nr. 15, Cladire KADRA, Județ Cluj

E-mail: office@kadra.ro

Prezenta Politică a fost pregătită în lumina cerințelor legislației privind prelucrarea datelor cu caracter personal cu aplicabilitate directă în România (în special ale Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE („GDPR”) și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice („Legea 506/2004”). Astfel, datele cu caracter personal prelucrate de noi sunt prelucrate in conformitate cu prevederile legale menționate anterior.

  1. Scopul acestei Politici privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Pentru funcționarea Website și interacțiunea cu dvs este necesară prelucrarea de date cu caracter personal, însă protecția datelor cu caracter personal este în centrul atenției noastre.

Asigurăm prin prezenta Politică privind prelucrarea datelor cu caracter personal dreptul fiecărei persoane vizate („Persoana vizată„/”dvs.„/”ale dvs.„) de a fi informată în mod complet și clar cu privire la datele cu caracter personal pe care le prelucrăm (colectăm, utilizăm, stocăm) atunci când aceasta vizitează/accesează website-ul kadra.ro („Website„), cu privire la scopurile prelucrării, temeiurile legale, perioada pentru care prelucrăm datele. Cu ajutorul anumitor date, putem identifica direct persoanele vizate (ex. numele și prenumele), iar alte date personale sunt mai puțin evidente (ex. adresa IP a dispozitivului folosit pentru navigarea pe Website); însă dacă, atunci când aceste date personale sunt mai puțin evidente sunt asociate cu alte elemente, duc la identificarea persoanelor vizate, reprezintă și acestea date personale.

Acolo unde indicăm drept necesară prelucrarea datelor / furnizarea datelor, nefurnizarea de către dvs a respectivelor date personale va face imposibilă utilizarea Website-ului/contactarea dvs; nu vom fi răspunzători dacă nu veți putea beneficia de funcționalitățile Website-ului sau informațiile solicitate dacă refuzați să ne furnizați aceste date personale.

În cazul în care informațiile din acest document sunt neclare sau considerați că sunt informații care lipsesc cu privire la prelucrarea datelor dvs. personale, vă rugăm să ne semnalați aceste situații la datele noastre de contact și vom încerca să rezolvăm aceste neclarități astfel încât la momentul la care ne furnizați datele dvs. personale, să dețineți toate informațiile necesare și să înțelegeți condițiile în care Kadra prelucrează datele dvs. personale.

Prevederile prezentei Politici se aplică cu prioritate față de alte prevederi din documentația emisă și comunicată de Kadra (ex. Termenii și Condițiile Generale), în privința oricăror aspecte legate de prelucrarea datelor personale cu privire la Website.

In general, toate informatiile colectate sunt utilizate in scopul prevazut, pentru care le-ati trimis catre noi, mentionat in momentul colectarii sau in prezenta Politica. Pentru detalii și informații despre colectarea și prelucrarea modulelor cookies și alte tehnologii similare cum ar fi codurile de tracking („cookies”), vă rugăm să consultați Politica de utilizare cookies (Politica Cookies), disponibilă aici – https://kadra.ro/politica-privind-cookie-urile-ue/. Aici oferim detalii inclusiv despre scopurile prelucrării, terții cu care putem partaja datele, etc. Prin unele module cookies Kadra poate colecta unele date personale pentru scopurile descrise la Secțiunea 4 din prezenta Politică, dintre care amintim:

  • folosim datele dvs. de contact pentru a raspunde solicitarilor dumneavoastra comunicate fie prin utilizarea formularului de contact sau in mod direct folosind adresa noastra de e-mail sau postala;
  • folosim adresa de e-mail pe care ne-ati furnizat-o in vederea transmiterii informatiilor comerciale cum ar fi newsletter, promotii, oferte etc, daca v-ati oferit consimtamantul in acest sens;
  • folosim informatiile colectate prin intermediul cookies, pixels sau coduri de tracking pentru a va oferi o experienta optimizata atunci cand utilizati site-ul nostru;
  • putem folosi datele dvs. in scopuri statistice, pentru evaluarea gradului de satisfactie al clientilor in raport cu serviciile noastre. Raspunsurile dumneavoastra sunt strict confidentiale si vor fi utilizate exclusiv in scopul imbunatatirii experientei de navigare pe Website și a serviciilor noastre.

Daca alegeti sa nu oferiti orice informatii personale atunci cand sunt solicitate, este posibil sa nu puteti participa la anumite activitati si caracteristici personalizate pe site-urile noastre si sa aveti acces limitat la serviciile si ofertele speciale. De exemplu, daca refuzati sa impartasiti adresa dumneavoastra de e-mail, nu veti putea primi niciun newsletter si nu ne veti putea contacta prin intermediul formularului de pe site.

Cu toate acestea, pentru a cauta pur si simplu in site-urile noastre si pentru a afla mai multe despre produsele noastre, nu trebuie sa ne oferiti nici un fel de informatii personale.

  1. Categoriile de persoane vizate

Persoanele ale căror date cu caracter personal le prelucrăm pot fi:

  • vizitatorii Website-ului;
  • reprezentanții clientilor, furnizorilor sau partenerilor;
  • potențiali clienți sau reprezentanții acestora.

Produsele, serviciile Kadra precum și informațiile disponibile pe Website se adresează exclusiv persoanelor care au împlinit 18 ani. Kadra nu are drept scop prelucrarea datelor personale ale persoanelor fizice care nu au împlinit 18 ani (persoane vizate-minori). Dacă aveți sub 18 ani, vă rugăm să nu utilizați Website-ul.

  1. Datele prelucrate. Scopurile prelucrarii datelor. Temeiul legal. Destinatarii datelor

Pentru asigurarea operării și funcționării Website-ului, vanzarea produselor și serviciilor Kadra, interacțiunea și gestionarea cererilor și sesizărilor dvs, etc., Kadra efectuează anumite activități de prelucrare a datelor.

Mai jos prezentăm datele personale pe care le prelucrăm, scopurile pentru care prelucrăm aceste date, temeiul legal al prelucrării si destinatarii cu care partajăm (cu anumite ocazii) unele din datele dvs. Pentru a înțelege mai bine aceste aspecte, am structurat detaliile pe fiecare tip de activitate de prelucrare a datelor în care Kadra este implicată.

  • Utilizarea Website-ului
  • Datele:

În momentul în care dvs. interacționați cu Website-ul (accesați/vizitați Website-ul), sunt transferate în mod automat diferite informaţii între dispozitivul dvs. şi server-ul nostru; în funcție de modul în care accesați Website-ul, acestea pot fi: adresa de IP a dispozitivului dvs. conectat la internet, setări privind fusul orar și țara și orașul de unde accesați Website-ul, denumirea şi URL-ul fişierului accesat, pagina web de unde a avut loc accesarea, browser-ul, tipul și versiunea dispozitivului utilizat de dvs., sistemul de operare al dispozitivului, producătorul dispozitivului, numele operatorului de servicii comunicații mobile, setări Wi-Fi/Bluetooth, date de protocol HHTP/HTTPS, locația dispozitivului (dacă este activată geo-localizarea) de pe care vă conectați la Website.

În măsura în care v-aţi dat acordul în browser-ul dumneavoastră, în sistemul de operare sau în alte setări ale terminalului pentru aşa-numita geolocalizare, vom utiliza această funcţie pentru a vă putea oferi Website-ul în limba engleza în situația în care accesați webiste-ul din afara României.

  • Descrierea prelucrării. Temeiul legal. Perioada de păstrare

 

Scopul prelucrării

Descrierea prelucrării

Temeiul legal

Perioada de păstrare

Acces la website

Asigurarea conexiunii, accesului și utilizării optime a Website-ului.

Executarea unor demersuri / măsuri precontractuale sau executarea contractului / termenilor de utilizare ai Website-ului.

Pe perioada de păstrare cookies conform Politicii  cookies.

Comunicări secțiune “Contact”

Gestionarea comunicărilor pe care le avem cu dvs prin secțiunea “Contact” din Website.

Executarea contractului cu dvs (a termenilor de utilizare ai Website-ului) sau acte premergatoare necesare încheierii contractului.

5 ani de la ultima interacțiune cu dvs.

Prin completarea formularele de contact, destinate potentialilor clienti sau parteneri, ne oferiti acces la datele dumneavoastra de contact pe care le vom folosi pentru a raspunde solicitarilor si intrebarilor adresate.

 

  • Destinatarii / categorii de destinatari:
  1. HubSpot, Inc.

Politica de confidențialitate: https://legal.hubspot.com/privacy-policy

 

  1. Google LLC

Politica de confidențialitate: https://policies.google.com/privacy

 

  1. Meta Platforms, Inc.

Politica de confidențialitate: https://www.facebook.com/privacy/policy

 

  1. Hotjar Ltd.

Politica de confidențialitate: https://www.hotjar.com/legal/policies/privacy/

 

  • Vânzarea produselor/serviciilor Kadra
  • Datele prelucrate: În procesul de vânzare a produselor/serviciilor Kadra, aceasta din urmă colectează în calitate de operator și prelucrează următoarele date cu caraccter personal:

 

  • Date de identificare ale persoanelor de contact, reprezentanților legali sau convenționali ai clienților / partenerilor persoane (ex: atunci când se efectuează demersuri în vederea negocierii, încheierii și executării unui contract cu Clientul (entitate juridică), se semneaza procese verbale sau atunci când accesul la locația clientului / furnizorului / partenerului este condiționar de identificare);
  • Date de contact reprezentant legali sau convenționali (ex: atunci când transmite corespondentă comercială sau tranzacțională);
  • Semnatura reprezentanților legali sau convenționali (ex: ex: atunci când semneaza contracte, procese verbale sau orice altă documentație);
  • corespondență tranzacțională sau corespondență suport și asistență client (ex. corespondență din interactiunea cu dvs.),
  • Feedback-ul dat de clienții sau de reprezentanții sau persoanele de contact ale clientilor persoane juridice prin intermediul chestionarelor de satisfacție, în măsura în care acest feedback conține date personale și nu este dat în mod anonim.

 

  • Descrierea prelucrării. Temeiul legal. Perioada de păstrare

 

Scopul prelucrării

Descrierea prelucrării

Temeiul legal

Perioada de păstrare

Executarea contractului și livrare produse

Redactarea, negocierea și semnarea contractului și a documentelor însoțitoare, pregătirea, livrarea, instalarea și repararea produselor

Executarea contractului

Durata contractului la care se adaugă un termen de maxim 3 ani;

Mentananță, suport și asistență clienți

Corespondență tranzacțională,  gestionarea cererilor, sesizărilor și reclamațiilor clientului în procesul de comandă, livrare produse. Furnizarea de asistență și suport clientului

Executarea contractului

Durata contractului la care se adaugă un termen de maxim 3 ani;

Garanția și service produse

Gestionarea cererilor, întrebărilor și reclamațiilor legate de garanția și service-ul produselor

Obligație legală (pentru garanția legală a produselor).

Executarea contract (pentru garanția comercială și service post-garanție)

3 ani de la soluționarea cererii, întrebării, reclamației;

Îmbunătațirea experienței dvs de navigare pe Website și a serviciilor Kadra

Culegerea de opinii, realizarea de sondaje clienți și evaluarea satisfacției clienților Kadra

Interes legitim

Durata procesului/sesiunii de realizare a sondajului de opinie.

Exercitarea drepturilor dvs. atunci când a fost necesară colectarea unei dovezi de identitate, aceasta este ștearsă de îndată ce verificarea a fost efectuată.

 

Gestionarea solicitărilor de exercitare a drepturilor dvs. (înregistrare, comunicări cu dvs., extrase de informații solicitate)

 

 

Respectarea obligațiilor noastre legale și de reglementare

Datele personale referitoare la solicitările dvs. de exercitare a drepturilor dvs. sunt păstrate timp de 3 ani de la soluționarea solicitării, pentru a demonstra conformitatea cu obligațiile noastre legale privind gestionarea drepturilor persoanelor vizate.

 

  • Destinatari / categorii de destinatari:
  • Furnizori de sisteme ERP
  • Google (pentru servicii Google Forms) sau platforme pentru chestionare de satisfacție
  • Furnizori de servicii de mail
  • Furnizori de servicii de hosting și cloud
  • Consultanți și prestatori de servicii specializate (juridice, contabile, IT)
  • Autorități publice (când legea o impune)

 

  • Promovarea online a serviciilor si produselor Kadra

Promovarea online a serviciilor și produselor Kadra se realizează prin publicitate comportamentală online (reclame personalizate pe baza comportamentului de navigare), marketing direct (comunicări comerciale prin e-mail, telefon), remarketing pe rețelele sociale – reclame targetate pe Facebook, LinkedIn și analiză și optimizare prin utilizarea Google Analytics, HubSpot și Meta Pixel pentru măsurarea performanței.

  • Datele prelucrate: în procesul de promovare a produselor/serviciilor Kadra, aceasta din urmă colectează în calitate de operator și prelucrează următoarele date cu caraccter personal:
  • Date de identificare: nume, prenume, adresă e-mail, numele companiei, numărul de telefon și alte informații despre dvs. sau afacerea dvs. – pentru a răspune la solicitările dvs. referitoare la soluțiile Kadra, pentru transmiterea de comunicari comerciale / newsletter.
  • Date referitoare la activitatea dvs. pe website (informații despre computerul dvs. și vizitele dvs. pe site-uri, cum ar fi adresa dvs. IP, locația geografică, tipul browser-ului, sursa de trimitere, durata vizitei și paginile vizitate,) și a datelor colectate prin cookie-uri și coduri de tracking (HubSpot, Meta Pixel, Google Analytics), pentru a:
  • Afișa reclame personalizate pe platformele Meta (Facebook) și Google Ads pentru produsele și serviciile Kadra care corespund intereselor dvs. demonstrate
  • Crea audiențe personalizate pentru campaniile de remarketing
  • Optimiza conținutul și ofertele prezentate în funcție de preferințele identificate
  • Măsura eficiența campaniilor publicitare și îmbunătăți experiența de marketing
  • Fișiere jurnal: Când vizualizați conținutul furnizat de noi, colectăm automat informații despre hardware-ul și software-ul computerului. Aceste informații pot include adresa dvs. IP, tipul browser-ului, numele de domeniu, furnizorul de servicii de internet (ISP), fișierele vizualizate pe site-ul nostru (de exemplu, pagini HTML, grafică etc.), sistemul de operare, datele de pe click, timpii de acces și site-ul de referință, adrese. Aceste informații sunt utilizate de HubSpot pentru a furniza statistici generale privind utilizarea site-urilor. În aceste scopuri, conectăm aceste date colectate automat la Informații personale, cum ar fi numele, adresa de e-mail, adresa și numărul de telefon.

Informații pe care le colectăm de la terți

Din când în când, putem primi informații personale despre dvs. de la surse terțe, inclusiv parteneri cu care oferim servicii co-branded sau angajăm activități de marketing comune și surse disponibile public, cum ar fi site-urile de social media.

  • Modalitati de colectare a datelor cu caracter personal:
    1. transmiterea directă de către utilizator a datelor prin intermediul formularelor de contact cu privire la solicitarea de informatii/ oferte / abonarea la newsletter-ul Kadra / chat.
    2. Colectarea prin cookies sau coduri de tracking a datelor personale ale utilizatorilor, dacă utilizatorul si-a dat acordul pentru colectarea acestor date.

 

  • Descrierea prelucrării. Temeiul legal. Perioada de păstrare

 

Scopul prelucrării

Descrierea prelucrării

Temeiul legal

Perioada de păstrare

Afișarea de reclame online (banner, pop-up) pe baza intereselor de navigare

Analiza informațiilor despre navigarea dvs. pe Website pentru încadrarea într-un grup de interes cu alți clienți similari, ca și comportament de navigare și livrarea către dvs de reclame (de tip banner, pop-up) pe baza acelor interese.

 

Consimțământ (cookie) pentru instalarea de cookies care monitorizează comportamentul dvs. pe Website

Până la retragerea consimțământului pe acel tip de cookies sau expirarea perioadei de stocare cookie, conform Politicii Cookies.

 

Transmiterea de comunicări comerciale și promovarea serviciilor Kadra

Transmiterea de comunicari comerciale prin e-mail (newsletter), sms, apel telefonic, poștă sau platforme de socializare

Consimțământ

Până la retragerea consimțământului pentru canalul respectiv de comunicare comercială, dar nu mai mult de 5 ani de la data obtinerii consimtamantului.

 

Scopuri statistice

Putem folosi datele dvs. in scopuri statistice, pentru evaluarea gradului de satisfactie al clientilor in raport cu experianța pe Website și serviciile noastre

 

Consimtământ

Până la retragerea consimțământului, dar nu mai mult de 1 an de la data obtinerii consimtamantului.

Atenție:

  • Puteți decide să nu permiteți setarea unui modul cookie atât prin banerul de cookies cât și prin configurarea/modificarea setărilor direct în browser. Puteți, de asemenea, dezactiva modulele cookies pentru toate serviciile publicitare ale aceluiași furnizor servicii browser (de ex. Google), setând browser-ul dvs. în așa fel încât modulele cookie ale domeniului respectiv să fie blocate. Puteți face asta facil din următoarea pagină youronlinechoices.com/ro/optiunile-mele.
  • Puteți retrage oricând acest consimțământ, fără alte obligații, cu efecte pentru viitor. Detalii sunt în această Politică și Politica Cookies, care prezintă detaliat aspectele privind cookies, inclusiv scopurile, tipologia, durata de păstrare, terții cu care le partajăm.
  • Opțiunea de a renunța la publicitatea comportamentală online nu va opri afișarea reclamelor generale în online, care nu sunt individualizate în funcție de interesele dvs.
  • Odata cu accesarea site-ului web este vizibila optiunea Contact „Scrie-ne aici” sens in care, pentru a obține informații cu privire la soluția pe care o cauți este necesar sa apasati completezi formularul disponibil.
  • Prin intermediul formularului vi se solicita sa introduceti o serie de date despre dvs. care sa ne permita sa va trimitem oferte si informatii relevante, si aveți posibilitatea de a vă exprima acordul cu privire la comunicările comerciale (newsletter).
  • Prin aceasta abonare veti beneficia de actiunile de marketing direct specifice segmentului nostru de activitate si prin care va vom tine la curent cu produsele, serviciile si campaniile noastre, respectand dispozitiile legale in vigoare.
  • Utilizăm datele dvs în scopul transmiterii de comunicari comerciale prin e-mail (newsletter) sau alt canalul de comunicare ales de dvs., numai în baza consimțământului exprimat prealabil neechivoc, direct și in mod activ exprimat si numai atat timp cat nu v-ați retras consimțământul de la canalul respectiv de transmitere a comunicărilor comerciale.
  • În orice moment vă puteți schimba preferintele de comunicare a transmitere a comunicărilor comerciale sau dezabona de la oricare din acestea (retrage consimțământul):
  • pentru comunicările transmise prin e-mail (newsletter) – vă puteți dezabona și printr-un simplu click pe link-ul de „dezabonare” primit pe e-mail odată cu fiecare comunicare comercială;
  • pentru celelalte canale de comunicare – vă puteți dezabona prin mail la adresa marketing@kadra.ro.
  • Urmare a dezabonarii, nu vom mai prelucra adresa dvs pentru a vă trimite comunicări comerciale. Oricând puteți modifica preferințele așa încât să beneficiați din nou de comunicarile comerciale (newsletter).
  • Dacă ne dați like pe pagina de Facebook sau Linkedin sau dacă ne furnizați, din propria dvs. inițiativă, orice alte date personale de pe oricare din aceste platforme de socializare, vom primi aceste date fără a le utiliza altfel decât pentru a putea comunica cu dvs. și, eventual, pentru a vă răspunde la solicitări.
  • Acționând butoanele de legătură din Website către platformele/rețelele de socializare, vă puteți conecta pe aceste platforme, conform politicilor acestor terți.
  • Prelucrarea datelor de către acești terți (ex. Facebook, Linkedin) pentru scopurile lor proprii este în responsabilitatea terților și pentru aceasta este important să consultați politicile de prelucrare date personale ale acestora, disponibile pe rețelele/platformele sociale. Acolo veți găsi, de asemenea, informații suplimentare cu privire la modul în care vă puteți exercita drepturile ca persoană vizată cu privire la datele dvs. prelucrate de rețelele/platformele sociale, direct față de acești operatori responsabili. Kadra nu garantează/nu girează în niciun fel modalitatea în care platforma/rețeaua de socializare colectează/utilizează/prelucrează date/materiale, sau politicile/valorile promovate de aceasta (ex. politica privind prelucrarea datelor, măsurile de securitate, etc.).

 

  • Destinatari / Categorii de destinatari: Partajăm adresa dvs de e-mail cu partenerii noștri care ne asigură serviciile de promovare si afișare bannere/pop-up în Website, care prelucrează datele conform politicilor de prelucrare a datelor disponibile pe site-urile lor.
    1. HubSpot, Inc.

Politica de confidențialitate: https://legal.hubspot.com/privacy-policy

  1. Google LLC

Politica de confidențialitate: https://policies.google.com/privacy

  1. Meta Platforms, Inc.

Politica de confidențialitate: https://www.facebook.com/privacy/policy

  1. Hotjar Ltd.

Politica de confidențialitate: https://www.hotjar.com/legal/policies/privacy/

  1. LinkedIn Corporation

Politica de confidențialitate: https://www.linkedin.com/legal/privacy-policy

 

Funcții de social media

Site-urile noastre includ funcții de social media, cum ar fi butonul Facebook Like și widget-uri. Aceste elemente pot colecta adresa dvs. IP, pagina pe care o vizitați pe site-urile noastre și pot seta un cookie pentru a permite funcției să ruleze corect.

Site-uri externe

Site-urile noastre Web oferă link-uri către alte site-uri web. Nu controlăm și nu suntem responsabili pentru conținutul sau practicile acestor alte site-uri web. Furnizarea de astfel de link-uri nu constituie aprobarea noastră pentru aceste alte site-uri web, conținutul lor, proprietarii sau practicile lor. Această politică de confidențialitate nu se aplică acestor alte site-uri web, care sunt supuse oricărei politici de confidențialitate și altor politici pe care le-ar putea avea.

Forumuri publice

Oferim în site zone unde puteți lăsa mesaje accesibile publicului. Vă rugăm să rețineți că dacă dezvăluiți direct informații prin intermediul acestor zone publice, informațiile pot fi colectate și utilizate de către alți utilizatori. Vom corecta sau șterge orice informație pe care ați postat-o pe site-uri, dacă solicitați acest lucru, așa cum este descris în „Renunțarea la abonare și dezabonare” de mai jos.

 

  • Audit și raportări/ proceduri și investigații ale autorităților și/sau organelor judiciare
  • Datele : nume, prenume, adresa, e-mail, număr telefon, facturi, comenzi, corespondență contractuală, pe care le deținem în baza prezentei Politici.

 

  • Descrierea prelucrării. Temeiul legal. Perioada de păstrare

 

Scopul prelucării

Descrierea prelucrării

Temeiul legal

Perioada de păstrare

Audit, declarații fiscale

Documentare, prezentare și prelucrare date aferente auditului

Obligație legală

Pentru documente fiscale, 10 ani din anul financiar următor

 

Solicitări/investigații ale    autorităților/instituțiilor

 

Documentare, prezentare și prelucrare date aferente investigației

 

 

Obligație legală

 

Până la finalizarea procedurilor aferente și/sau implementarea deciziilor definitive ale instanțelor judecătorești/ autorităților publice

 

 

 

 

 

Destinatari / Categorii de destinatari:

Când acționăm ca și operator de date, ca regulă nu partajăm datele în scopul indicat mai sus cu terţi, în afara autorităților/entităților relevante.

 

  • Apărarea drepturilor operatorului în justiție

 

  • Datele cu caracter personal executării contractului și alte date personale pe care le deținem în baza prezentei Politici

 

  • Descrierea prelucrării. Temeiul legal. Perioada de păstrare

Scopul prelucrării

Descrierea prelucrării

Temeiul legal

Perioada de păstrare

Apărarea drepturilor Kadra în justiție/față de autorități/instituții de control

Exercitarea oricăror apărări/ drepturi Kadra în fața instanțelor de judecată, sau autorităților sau instituțiilor publice / de control (recuperarea unor sume datorate, sau când ne protejăm interesele împotriva unor pretenții/reclamații), în demersuri precum: formularea de întâmpinări, concluzii scrise, cereri, documentație litigioasă specifică.

Interesul legitim al Kadra

3 (trei) ani de la data încetării relației noastre contractuale, respectiv până la finalizarea procedurilor aferente/soluționării reclamațiilor dvs și/sau implementarea deciziilor definitive ale instanțelor judecătorești/ autorităților publice

  • Destinatari / Categorii de destinatari: Când acționăm ca și operator de date, ca regulă nu partajăm datele colectate în scopul indicat mai sus cu terţi. Putem partaja datele cu furnizorii serviciilor de asistență și reprezentare, atent selecționați de către noi, care sunt ținuți de obligații de confidențialitate, conform legii.

 

  • Transferul de business/operațiuni corporate

 

  • Datele cu caracter personal aferente contului de client, facturilor, comenzilor plasate și executării achizițiilor/comenzilor, și alte date personale pe care le colectăm și deținem pe parcursul relațiilor contractuale cu dvs. în baza prezentei Politici.

 

  • Descrierea prelucrării. Temeiul legal. Perioada de păstrare

Scopul prelucării

Descrierea prelucrării

Temeiul legal

Perioada de păstrare

Administrare, extindere sau dezvoltare activitatea comercială

(i) în cazul unui transfer de întreprindere (vindem o parte a afacerii sau anumite bunuri), unei achiziții/fuziuni/divizări, unei reorganizari/restructurari/schimbari de guvernanta corporativa care are/au legătură cu societatea/Website-ul – în acest caz poate fi necesar să dezvăluim datele dvs. posibilului cumpărător al respectivelor activităţi comerciale sau bunuri sau părți sociale, pentru a asigura realizarea operațiunii; (ii) în cazul în care Kadra (sau o parte substanţială din bunurile sale/părțile sale sociale) este achiziţionată de un terţ, sau face obiectul unor orice de reorganizare (fuziune, divizare, etc.).

Interesul legitim al Kadra

Până la încetarea drepturilor și obligațiilor Kadra cu privire la procedura de transfer de busines/achiziție/fuziune/divizare, orice reorganizari, restructurari, schimbari de guvernanta corporativa, etc.

  • Destinatari / Categorii de destinatari: Vom putea fi nevoiți să partajăm datele dvs. cu potențialul cumpărător, inclusiv consultanții/specialiștii – auditori, în baza acordurilor care pot fi necesare în acest sens (ex. contract prelucrare a datelor în scopul tranzacției), dar întotdeauna în baza unor obligații de confidențialitate asumate ferm de către acești destinatari, care vor include și asumarea aplicării măsurilor de securitate necesare pentru protecția datelor dvs. Datele vor fi transmise și consultanților/specialiștilor noștri, în temeiul unor obligații de confidențialitate și asigurare securitate date.

 

  1. Cu cine partajăm datele dvs. personale

Excludem din principiu transmiterea datelor către terţi.

Uneori, transmiterea datelor este necesară, dar se va realiza numai in vederea asigurării scopurilor, sau pentru a asigura conformitatea cu obligații legale, asa cum acestea sunt in mod explicit detaliate în secțiunile de mai sus.

(a) În anumite circumstanțe, pentru a îndeplini scopurile menționate anterior, vom partaja datele dvs. cu partenerii nostri. În astfel de situații, anumite date sunt prelucrate la cererea noastră de astfle de parteneri, care acționează drept persoane împuternicite de către noi și de care ne leagă un contract în acest sens. Acestea sunt selecţionate cu atenţie, sunt auditate de către noi şi sunt obligate contractual în conformitate cu articolul 28 GDPR. Atunci cand partajam datele cu partenerii nostri, le solicitam sa asigure protectia datelor prin masuri stricte de securitate a datelor si sa nu utilizeze datele dvs. decat conform instructiunilor noastre precise si clare, evidentiind exact datele personale pe care le pot prelucra, scopurile prelucrarii, maniera de prelucrare, stocare si pastrare; partenerii nostri nu sunt autorizati sa utilizeze in nicio situatie datele dvs. in scopuri proprii, sau pentru alte scopuri si in alta maniera decat cele specific incredintate de catre noi.

Ne alegem exigent si atent partenerii (cei cu care colaboram in diferite arii), precum si furnizorii (cei care indeplinesc anumite functii/operatiuni/activitati in numele nostru sau pentru noi); partajam cu acestia doar datele strict necesare prestarii serviciilor pe care le incredintam colaboratorilor nostri.

(b) Colaboram cu o serie de parteneri ale caror produse si/sau servicii le comercializam. Uneori partajam datele dvs. cu acesti parteneri: (i) pentru emiterea unor certificate de garantie/calitate, sau (ii) pentru solutionarea reclamatiilor privind produsele si/sau serviciile.

(c) Este posibil sa utilizam furnizori de servicii terti pentru anumite activitati necesare îndeplinirii scopurilor menționate anterior. Acestia includ, spre exemplu: societati care ne asigura servicii de stocare a datelor pe servere externe (sau cloud), societati implicate în pregătirea si/sau livrarea bunurilor si/sau serviciilor, companii care asigura acțiuni de suport în realizarea activitatilor de marketing.

Date fiind obligatiile contractuale asumate de Kadra fata de acesti parteneri si/sau furnizori si pentru a ne proteja fata de concurenta, nu putem face publice denumirile tuturor acestor parteneri si furnizori. Va asiguram, insa, ca ne-am ales atent si cu exigenta acesti parteneri si furnizori, si in acelasi timp ne asiguram continuu, prin obligatiile specifice asumate contractual de parteneri si furnizori, prin mecanisme de verificare si auditare, prin instructiuni de lucru clare si ferme, ca indeplinesc standardele noastre in a va proteja datele cu caracter personal si a implementa masuri de securitate IT adecvate pentru asigurarea protectiei acestora, inclusiv pentru pastrarea confidentialitatii in cel mai inalt grad.

(d) Autoritati publice/organe judiciare. Putem transmite unele din datele dvs. personale autoritatilor sau institutiilor publice competente, atunci cand acest lucru este impus de prevederile legale relevante (de ex. investigarea fraudelor, investigarea si/sau prevenirea spalarii banilor, depunerea declaratiilor la autoritatile fiscale, etc.), sau putem utiliza datele pentru initierea unor actiuni in justitie sau formularea de aparari in instanta, pentru a ne proteja drepturile.

(f) Fuziuni si achizitii/transfer activitate. In cazul in care vom decide in viitor sa instrainam participatiile sau business-ul Kadra (activele si pasivele, etc.), vom transmite catre /vom asigura acces potentialii(ilor) cumparatori/ societati succesoare (la) datele dvs. pentru efectuarea analizelor si auditului necesar achizitiei participatiilor/ business-ului (activelor si pasivelor, etc.), structurarii si implementarii tranzactiei. In acest sens, ne vom asigura ca orice potential cumparator detine masurile de securitate necesare pentru protectia datelor dvs., iar un acord de protectie a datelor va fi semnat in acest scop.

(h) Cand va exercitati drepturile cu privire la datele dvs. cu caracter personal pe care le prelucram, destinatarul datelor cu caracter personal sunteti chiar dvs. (partajam cu dvs. aceste date).

  1. Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal

Exceptând termenele specific mentionate in aceasta Politică, noi vom retine si pastra datele dvs. doar atat cat este efectiv necesar pentru realizarea scopurilor mentionate in prezenta Politică.

Pentru a vă asigura ca ne pasa de datele dvs. si de drepturile dvs. cu privire la acestea, vă asiguram exercitarea dreptului de ștergere a datelor personale, conform procedurii de stergere a datelor de la capitolul ”Drepturi”.

 

Pentru scopurile pentru care v-ați exprimat consimțământul pentru colectarea si utilizarea datelor personale (conform Politicii), vom prelucra datele dvs. cu privire la respectivul scop până cand vă retrageți consimțământul onsimtamantul privind prelucrarea in scopul respectiv. Totusi, vom retine datele strict necesare in cazul in care suntem obligati sa pastram aceste date pentru: (i) îndeplinirea unor obligații legale, (ii) apararea drepturilor noastre in justitie, sau (iii) raportarea catre autoritatile competente.

In cazul documentelor continand datele dvs. cu caracter personal, emise in vederea/executarea obligatiilor aferente unei achizitii de produse, le vom pastra atat timp cat sunt necesare potrivit scopului si conform prevederilor legale.

  1. Cum păstrăm datele dvs. cu caracter personal

Masurile de securitate luate de Kadra

Kadra asigura masurile tehnice si organizatorice necesare pentru colectarea, prelucrarea si pastrarea datelor in siguranta, inclusiv impotriva accesului neautorizat si al utilizarii neautorizate a datelor. Aceste masuri includ:

–           Mijloace specifice de securitate IT: ex. filtre firewall care protejeaza retelele si infrastructura IT Kadra;

–           Accesul la datele dvs. este strict limitat persoanelor din Kadra care au nevoie sa aiba acces la acestea pentru aducerea la indeplinire a scopurilor mentionate in prezenta Politica, potrivit competentelor/sarcinilor lor de serviciu;

–           Măsuri administrative si organizatorice adecvate pentru a asigura pastrarea confidentialitatii de catre persoanele care au acces la la date, prin instruire si asumare individuala de raspunderi si responsabilitati, inclusiv prin semnarea de contracte/clauze specifice de pastrare a confidentialitatii datelor, atat de salariatii Kadra, cat si de partenerii/furnizorii Kadra;

–           Securitatea spatiilor in care sunt pastrate serverele care asigura stocarea datelor dvs., prin masuri fizice de securitate specifice;

–           Securitatea documentatiei electronice si fizice aferente executarii contractelor de furnizare produse si/sau servicii;

–           Revizuirea periodica a proceselor si procedurilor de colectare, prelucrare si pastrare a datelor.

  1. Transferul datelor intr-un stat tert

În cazul în care vom transfera datele dvs. cu caracter personal în afara Spațiului Economic European (SEE) – în situațiile conform Politicii, un astfel de transfer va avea loc numai în măsura în care Comisia Europeană a recunoscut cu privire la statul terț respectiv un nivel adecvat de protecție a datelor, dacă am convenit cu destinatarul datelor asupra unui nivel de protecție adecvat (de ex. prin intermediul clauzelor standard europene) sau dacă ne-ați acordat consimțământul dvs. în acest sens – în oricare caz, cu respectarea conditiilor si garantiilor impuse de GDPR. Puteți obține mai multe informații cu privire la lista statelor terțe către care este posibil să transmitem datele dvs., precum și garanțiile de transfer implementate utilizând datele de contact ale Kadra pe aspecte privind protecția datelor.

  1. Drepturile persoanei vizate cu privire la datele personale

Pentru ca suntem angajati să protejam drepturile persoanei vizate, vă informam ca potrivit GDPR aveți o serie de drepturi. De aceea, ne dorim sa te asiguram ca drepturile pe care le aveți vor fi deplin si la timp respectate de Kadra, in cel mai bun si profesionist mod.

Platformele de socializare si motoarele de cautare vă ofera direct posibilitatea de a gestiona cum vă prelucrează datele, cum le utilizeaza si le partajeaza. Insistam sa analizați functionalitatile pe care acesti operatori vi le ofera si sa gestionați prelucrarea datelor de catre acestia conform deciziilor si intereselor dvs., analizand politicile privind prelucrarea datelor ale acestor operatori.

Daca doriți sa vă oferim mai multe detalii despre drepturile dvs. cu privire la datele dvs. cu caracter personal in relatia cu Kadra, ne puteți contacta dupa cum veți vedea mai jos. Vom incerca să raspundem fara intarziere solicitarilor dvs. si nu mai tarziu de 30 (treizeci) de zile calendaristice (sau intr-un alt termen rezonabil, in conditiile GDPR). Pentru a ne asigura ca sunteți titularul datelor cu privire la care alegeți sa vă exercitați drepturile, vă putem solicita unele informatii/date pentru a verifica identitatea dvs., sau putem solicita mai multe detalii despre solicitarea dvs.. In plus, vă informam ca putem pastra corespondenta cu dvs. pentru a ne indeplini obligatia specifica de a tine evidenta demersurilor dvs. cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal de catre Kadra.

Nu vom percepe vreun tarif pentru atunci cand vă oferim raspuns/dam curs la solicitarile dvs. privind exercitiul unui drept, cu exceptia cazului in care vă exercitați excesiv acest drept. Totodata, daca ne cereți o copie scrisa a acestor date, prima copie o vom furniza gratuit, iar pentru urmatoarele vom putea aplica un tarif rezonabil.

In cazul in care avem un temei juridic (ex. cererea dvs. este vadit nefondata sau excesiva, in special datorita caracterului repetitiv), putem refuza solicitarea dvs., caz in care vă vom comunica motivele respingerii cererii.

Vă vom raspunde la solicitare prin intermediul canalului prin care ne-ați contactat (e-mail, telefon, posta) sau al celui precizat de dvs. in solicitarea dvs. Pentru gestionarea in mod eficient si cu promptitudine a solicitarilor dvs., vă rugam sa completați subiectul e-mailului solicitarii dvs. scrise cat mai sugestiv (de ex. „portare date personale”, „solicitare drept de acces” etc).

  • Dreptul de a fi informat vă este asigurat prin prezenta Politică de prelucrare a datelor
  • Dreptul de acces la date

Prin aceasta Politica vă oferim detalii despre datele, scopul si modul in care noi prelucram datele dvs..

Totusi, ne puteți solicita in orice moment doriți sa vă confirmam ce date colectam si prelucram despre dvs., precum si ne puteți solicita acces la datele dvs. si la urmatoarele informatii cu privire la acestea: scopurile prelucrarii, categoriile de date cu caracter personal vizate, destinatarii sau categoriile de destinatari carora datele au fost sau urmeaza sa fie divulgate, perioada pentru care se preconizeaza ca se vor stoca datele sau criteriile utilizate pentru determinare, existenta dreptului de a ne solicita sa vă rectificam sau stergem datele ori de a restrictiona prelucrarea sau a dreptului de a vă opune prelucrarii, dreptul de a depune o plangere in fata autoritatii de supraveghere, sursa privind datele preluate de la terti, daca exista un proces decizional automatizat incluzand crearea de profiluri si, daca este cazul, privind logica utilizata si importanta si consecintele utilizate ale unei astfel de prelucrari.

Pentru a vă exercita dreptul de acces, ne puteți trimite solicitarea dvs. in mod facil si rapid prin formularul de contact sau prin e-mail: contact@kadra.ro.

  • Dreptul de a vă opune prelucrarii datelor in anumite scopuri

In situatia in care vreți sa vă opuneți prelucrarii datelor avand ca temei interesul nostru legitim, vom putea totusi sa continuam prelucrarea daca vom avea si prezenta interese legitime si imperioase care demonstreaza prelucrarea in continuare si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor dvs. sau daca scopul prelucrarii in continuare va fi constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.

Vă puteți opune direct oricand, neconditionat, prin transmiterea unei solicitari scrise completand formularul de contact sau prin e-mail: contact@kadra.ro. Vom da curs solicitarii dvs. fara nicio intarziere si vă vom oferi raspuns in termenul indicat.

  • Dreptul de a vă retrage consimtamantul

Daca prelucram datele dvs. pe baza consimtamantului dvs., vă puteți retrage oricand consimtamantul, iar Kadra nu va mai procesa datele dvs. pentru acel scop, cu exceptia cazului in care Kadra isi poate baza prelucrarea in continuare pe un alt temei legal, caz asupra caruia vă vom informa in cel mai scurt timp si vă vom oferi toate detaliile relevante.

Vă puteți retrage consimtamantul prin transmiterea unei solicitari scrise completand formularul de contact sau prin e-mail: contact@kadra.ro. Vom da curs solicitarii dvs. fara nicio intarziere si vă vom raspunde in termenul indicat.

  • Dreptul de stergere a datelor (dreptul de a fi uitat)

Aveți dreptul de a ne solicita stergerea datelor dvs. in oricare dintre situatiile urmatoare: (i) datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care le-am colectat sau prelucrat; (ii) vă retrageți consimtamantul pe baza caruia prelucram datele dvs. si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrarea in continuare a datelor dvs.; (iii) vă opuneți prelucrarii datelor atunci cand prelucram datele in interesul nostru legitim, si nu putem sa demonstram ca avem motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor dvs., (iv) vă opuneți prelucrarii datelor in scop de marketing direct; (iv) datele personale au fost prelucrate ilegal; (v) datele personale trebuie sterse pentru a ne conforma obligatiilor noastre legale.

Vom putea refuza solicitarea dvs. de stergere a datelor dvs. doar atunci cand: (i) suntem tinuti sa ne conformam unor obligatii legale; sau (ii) pentru constatarea, exercitarea sau apararea drepturilor noastre in justitie

Ne puteți contacta pentru a uza de dreptul de stergere, usor si rapid prin: formularul de contact sau prin e-mail: contact@kadra.ro.

In plus, in cazul stergerii datelor dvs., vom informa partenerii nostri / furnizorii nostri cu care realizam unele activitati / care sunt imputerniciti sa prelucreze date in numele nostru, sa stearga orice linkuri catre datele respective, sau copii sau reproduceri ale acestora.

  • Dreptul la restrictionarea prelucrarii

Aveți dreptul de a obtine din partea noastra restrictionarea prelucrarii datelor dvs. in unele situatii, descrise mai jos: (i) contestați exactitatea datelor pe care le prelucram – situatie in care vom restrictiona colectarea datelor pentru perioada in care vom verifica exactitatea datelor; (ii) prelucrarea este ilegala, iar dvs. ne solicitați doar restrictionarea utilizarii acestora (si vă opuneți stergerii acestor date); (iii) desi noi nu mai avem nevoie de datele dvs. in scopul prelucrarii, totusi ne solicitați aceste date pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in justitie; sau (iv) vă opuneți prelucrarii datelor atunci cand invocam un interes legitim – pentru intervalul de timp in care vom verifica daca drepturile noastre legitime prevaleaza asupra drepturilor si libertatilor dvs..

In aceste situatii, ne vom abtine de la prelucrarea datelor dvs. (cu exceptia stocarii acestora), astfel incat acestea sa nu faca obiectul altor prelucrari. Daca am partajat deja, pana la respectivul moment, datele dvs. cu partenerii / furnizorii nostri, ii vom notifica imediat despre restrictionarea prelucrarii, dupa ce ne consultam cu dvs. in prealabil.

Vom putea continua sa prelucram datele dvs. numai daca: (i) oricare dintre situatiile prezentate mai sus se solutioneaza, (ii) vă exprimați consimtamantul pentru prelucrarea in continuare a datelor, sau (iii) aceasta prelucrare este necesara pentru constatarea, exercitarea sau apararea drepturilor noastre in justitie, sau pentru protectia drepturilor unei alte persoane fizice sau juridice sau din motive de interes public important al Uniunii sau al statului nostru.

  • Dreptul la rectificare

Aveți dreptul de a obtine din partea noastra rectificarea prelucrarii datelor dvs. în cazul in care identificați că datele dvs. pe care le prelucram sunt incorecte, incomplete sau inexacte. Modificarea se poate solicita catre Kadra, prin formularul de contact sau prin e-mail: contact@kadra.ro.

Vom corecta datele dvs. fara intarzieri nejustificate. Atunci cand nu vom da curs solicitarii dvs. in mod justificat, vom explica motivele acestei decizii.

  • Dreptul la portabilitate

Aveți dreptul de a cere transferarea datele dvs. aflate la noi (i) catre dvs, sau (ii) catre un alt operator indicat de dvs. Cea de-a doua situatie presupune ca aveți optiunea de a ne solicita transferarea datelor dvs. catre un alt operator de date.

Mai exact, veți putea solicita portarea oricaror date cu caracter personal dintre cele pe care ni le-ați furnizat in mod activ. Aveți dreptul la portabilitate doar daca prelucrăm aceste date in baza consimtamantului dvs. sau in executarea contractului dintre noi.

In mod concret, ne puteți solicita portarea datelor dvs. prin: cerere scrisa depusa sau folosind formularul de contact.

Pentru gestionarea in mod eficient si cu promptitudine a solicitarilor dvs., vă rugam sa completați subiectul e-mailului solicitarii cat mai sugestiv (de ex. „portare date personale”).

Vom raspunde solicitarii dvs. in cel mai scurt termen si fara a depasi 30 (treizeci) zile calendaristice de la data primirii solicitarii dvs.. In cazul portarii, vom transmite datele dvs. solicitate conform celor precizate aici intr-un format structurat si care permite reutilizarea datelor (de ex. in format XML, JSON, CSV).

Inainte de a transmite orice date, vă vom identifica, iar daca vom avea indoieli intemeiate cu privire la identitatea dvs., vă vom putea solicita (și trebuie să ne furnizați) furnizarea de informatii suplimentare care sa permita identificarea dvs..

  • Dreptul de a face plangere la ANSPDCP

Aveți dreptul de a face plangere la A.N.S.P.D.C.P. daca dvs. considerați ca vă lezam în drepturile cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal.

Astfel, vă puteți adresa cu diverse intrebari si catre A.N.S.P.D.C.P., autoritatea de supraveghere a protectiei datelor din Romania. Puteți gasi unele ghiduri si linii directoare privind drepturile dvs. pe pagina web a autoritatii http://www.dataprotection.ro/.

Puteți depune plangeri la A.N.S.P.D.C.P. cu privire la modul in care prelucram datele dvs. Totusi, speram ca veți decide sa discuți sau mai intai cu noi, inainte de a depune orice plangeri la A.N.S.P.D.C.P. Siguranta datelor dvs. este extrem de importanta pentru Kadra, si vom lua toate masurile necesare pentru a solutiona orice problema o aveți cu privire la modalitatea de prelucrare a datelor dvs. de catre Kadra in cel mai eficient mod.

  1. Intrebari si solicitari privind protectia datelor dvs. personale

Echipa Kadra vă stă la dispozitie pentru orice nelamuriri, clarificari sau orice detalii de care aveti nevoie cu privire la prezenta Politică si la prelucrarea datelor dvs. de catre Kadra. Ne puteti contacta si pentru orice sugestii sau comentarii legate de aceasta Politica sau modul in care colectam si utilizam datele dvs., la adresa e-mail: contact@kadra.ro.

  1. Modificarea prezentei politici

Prezenta Politica va putea fi modificata/actualizata oricand de catre Kadra, conform propriei decizii, cu punerea la dispozitia persoanelor vizate a versiunilor actualizate.

  1. Definitii aplicabile
  • “Date cu caracter personal”/ “Date personale” inseamna orice informatii privind o persoana fizica identificata sau identificabila („persoana vizata”); o persoana fizica identificabila este o persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un numar de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identitatii sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale;
  • „Prelucrare” inseamna orice operatiune sau set de operatiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispozitie in orice alt mod, alinierea sau combinarea, restrictionarea, stergerea sau distrugerea
  • „Operator” inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism care, singur sau impreuna cu altele, stabileste scopurile si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal; atunci cand scopurile si mijloacele prelucrarii sunt stabilite prin dreptul Uniunii sau dreptul intern, operatorul sau criteriile specifice pentru desemnarea acestuia pot fi prevazute in dreptul Uniunii sau in dreptul intern;
  • „Imputernicit” inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism care prelucreaza datele cu caracter personal in numele operatorului;
  • „Destinatar” inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism careia (caruia) ii sunt divulgate datele cu caracter personal, indiferent daca este sau nu o parte terta;
  • „Consimtamant” al persoanei vizate inseamna orice manifestare de vointa libera, specifica, informata si lipsita de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta accepta, printr-o declaratie sau printr-o actiune fara echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc sa fie prelucrate;
  • „Regulamentul UE” / „GDPR”  înseamna Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE.