Primaria Brasov a inaugurat un Sistem PGS pentru parcare supraetajata, automatizata in totalitate cu sisteme KADRA, in statiunea cea mai cautata de pe Valea Prahovei.
Unul dintre motivele principale pentru care multi turisti preferau in ultimii ani sa ocoleasca Poiana Brasov la sfarsit de saptamana, mai ales in perioadele de sezon, era lipsa unei parcari adecvate. Cautarea unui loc de parcare devenea de multe ori o aventura care dura extrem de mult si care pana la urma se sfarsea prin lasarea masinii intr-un loc nepermis. Deci ziua continua cu gandul stresant pentru proprietarul autovehicului ca, la intoarcere, va gasi o amenda pe parbriz.
Lucrul acesta s-a schimbat din acest week-end, cand Primaria Brasov a inaugurat o parcare supraetajata, automatizata in totalitate cu sisteme KADRA, in statiunea cea mai cautata de pe Valea Prahovei. “Vor fi 434 de locuri de parcare pentru autovehicule, locuri pentru microbuze si autobuze, locuri pentru vehicule ale persoanelor cu handicap si locuri pentru biciclete. Parcarea va oferi toate facilitatile unei parcari moderne. Foarte important este si terminalul de transport, care ne va oferi posibilitatea de a prelua turistii care isi vor lasa masinile in aceasta parcare si a-i transporta cu autobuze de capacitate mica pana in statiune” a declarat primarul George Scripcaru, care a fost prezent la deschiderea oficiala a noii parcari.
Parcarea are acces controlat printr-un sistem automat cu bariere, cele doua porti de intrare fiind la parter, iar iesirea se face pe la subsol. Parcarea este dotata cu zona de acces pietonal, grupuri sanitare, zona de asteptare la intrare si iesire, precum si un lift adaptat persoanelor cu dizabilitati. Bineinteles, exista o taxa pentru utilizarea locurilor de parcare, dar plata se poate face atat la operator cat si la o casa automata pusa la dispozitie de catre KADRA. Parcarea este una cu adevarat moderna in conditiile in care intreg accesul este automatizat, la fel ca si sistemele de plata sau sistemele de detectie si stingere incendii sau controlul iluminatului si supravegherea video – o garantie ca masina dumneavoastra este in deplina siguranta.
KADRA ofera solutii complete destinate pietei sistemelor de parcare automate. Printre facilitatile oferite se numara: terminale de intrare si iesire dublate de bariere automate, casa automata si/sau casa manuala pentru plata, computerul/ serverul, perifericele si software-ul dedicat, accesul utilizatorilor pe baza de abonament lunar sau pe baza de tichet unic de intrare, plata la casa manuala sau prin intermediul casei automate, cu cash sau cu cardul, plus metode diverse de fidelizare a utilizatorilor sau gestionarea separata a unor zone de parcare destinate unor anumite tipuri de utilizatori recunoasterea numerelor de inmatriculare, sistem de ghidare in interiorul parcarii, monitorizare video etc.
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!
Buna ziua ,
Pentru cine parcheaza prima data in Brasov sistemul are un mare minus!
Weekendul trecut pe o ploaie torentiala am parcat la dumneavoastra si conform sistemului de plata al parcarilor brasovene am mers si am platit 1 ora de stationare.
Dupa 1/2 de ora m-am intors sa plec din parcare.
La bariera…. surpriza !!!! Dupa scanarea tichet, mesaj: NEPLATIT.
Am intrat in parcare la :39 si la :41 am platit taxa de 1,5 lei cf modului de plata al parcarilor publice.
Ploua cu galeata… si dupa mai multe incercari ma intreaba paznicul, prin microfon daca am platit.
Clar ca platisem 1 ora si am stat jumatate de ora. Vine omul incearca si el si constat ca nu este platit.
Bun ne uitam pe bilet : intrat in prcare :39 platit la :41 , iesit din parcare la :12
Domnul raspunde : trebuie sa platiti !!! LOL … Am platit odata 1,5 lei , acum trebuie sa platesc iara 1,5.
Il intreb de ce ?????? ca doar platisem 1 ora si am stat 1/2.
Ca platisem 1.5 lei ca sa stau 2 min.
Il intreb : UNDE SCRIE CA SE PLATESTE LA IESITE????
Se uita el peste tot : NICAIERI!!!!!
Client paguba 1,5 lei plus stat in ploaie si explicat cu paznicul ca nu am fost informat
Rezultat plata a inca 1,5 lei pentru proasta informare a clientilor.
NU ma mira de ce era goala parcarea 🙂
Lasand gluma , este nevoie sa fie scris undeva ca se plateste LA PLECARE pentru ca sistemul este diferit restul parcarilor unde trebuie sa platesti cand ajungi.
Un simplu INFO ar fi fost extraordinar pe acea ploaie torentiala si m-ar fi scutit de „dusul rece al lunii iunie”
Va multumesc.